2012. március 21., szerda

Sajnos nem az én

kreatívkodásom, hanem anyáé következik ismét. Én még mindig nem tudok kifogástalanul kötni és horgolni, lehet már sose tanulok meg rendesen, pedig isten bizony, nagyon próbálkozok és rajta vagyok az ügyön. De már kb október óta horgolok magamnak egy csodaszép piros sálat, ami jól megy a mei taihoz, amit már nem is használunk és a szép bőr kesztyűmhöz, amit szintén viszonylag keveset viselek így tavasz táján.... Szóval majd talán jövőre fogom is hordani a szép piros sálamat, ha esetleg elkészülne.
Viszont anya kötött Editkének egy szipi-szupi lila sálat, ami, minő véletlenség, de pont jól illik a vadi új babakocsinkhoz, annak is a díszítő csíkjával harmonizál, konkrétan ugyanolyan színű. Pedig a fonalat nem én vettem, sőt nem is mondtam anyának, hogy milyen árnyalat legyen, ő vette meg úgy, hogy nem is látta a babakocsit, mert akkor még meg sem volt. Egy szó mint száz, szerintem ez nem véletlen, nem lehet az . Főleg, hogy még a telefonom színével is pont megegyezik Editke sáljának a színe :) Amikor anya készen lett a sállal, kikönyörögtem tőle egy brossnak való virágot is, hogy teljes harmóniában tudjunk Editkével babakocsizni, mert azt majd szépen kitűzöm a kabátomra. Bár nem igazán hinném, hogy bárki is annyira meg tud figyelni minket, hogy na, ez az anyuka milyen alapos, mert pont olyan színű brosst visel, mint a gyerekének a sálja, és a babakocsijának a díszítő csíkja, és jééé, még a telefonja színével is egyezik..... De az én lelkemnek megnyugvás, hogy ilyen harmóniában állok a kis nyuszifülemmel és a telefonommal :D
Amúgy anya ígért egy horgolt sapit is Editkének ugyanebből a színből, de az még nem készült el, majd elvileg postán küldi utánunk vagy ha megyünk haza húsvétra, akkor majd átvesszük :) Ja, és hogy ki ne hagyjam a nagy harmóniából, anyától kapott Editkém egy cipőt is, ami szintén lila, és nagyon cuki virág van az elején, de az az igazság, hogy Editke nem igazán szereti. Azért minden nap ráadom egy kicsit, hogy szokja az érzést, remélem előbb-utóbb megszereti.

Aki esetleg szeretne ilyen szép sálat (bár a mintája ezen a képen nem igazán látszik, de nagyon csajos, fidri-fodri, ha minden igaz, nekem is lesz majd ilyenem is, ha anya nekem is gyárt egyet) az a Barkafonal oldalán megtalálja a mintát.
A brossról és a kiscipőről nincsen képem még, de majd lesz és szépen beteszem ide :)

3 megjegyzés:

  1. ... de igen, lesz olyan, aki észreveszi a nagy harmóniát! Mert én is észre szoktam venni :) és nem tudom eldönteni, hogy dühös legyek-e vagy irigy: Anyukának mennyi fene sok ideje van, nemhogy összeválogatni ezeket a harmonizálós cuccokat, de látható módon még el is készíteni őket otthon. Aztán meg villant a szegény lestrapált "kétkölkös" anyukáknak... az persze eszembe sem jut, hogy szupernagyi gyártja őket :))) Sok puszi Editkém szöszke kis buksijára! Megzabálom ezen a képen!
    Egyébként én is kialkudtam Anyánál Editkének valamit, remélem, tetszeni fog. (Már ha én nem/sem tudok ilyen szépséges holmikat készíteni)

    VálaszTörlés
  2. na látod, szupernagyi gyártja nekem is, nem én magamnak :D neked is gyárt, a fiúknak meg valami sapkát aztán kész az összhang ;) pzuszit átadtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, milyen a fejpánt? Azt alkudtam ki Anyánál.
      Sok puszika nektek!

      Törlés