2012. március 31., szombat

Nagyon szeretem a babaruhákat,

de gondolom annak, aki ismer ez nem meglepő információ :) Editkének már rengeteg nagyon szép (és sokszor kevésbé hasznos) holmit sikerült összevásárolnom. Leginkább a szetteket kedvelem, ahol a nadrághoz, vagy leggingshez (Márti :D) illő kis felső vagy tunika is van. Ha ehhez még valami fejpánt szerűség vagy kis kalap is társul, hát az meg külön szuper. Ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy tiszta szerencse, hogy Editke lánynak született, mert ha fiam lett volna, akkor nem tudom, hogyan éltem volna ki ilyen irányú hajlamaimat, de nyilván megtaláltam volna a módját akkor is.
Igazi aranybánya ilyen téren az Olívia babaruha webshop, amit egy kedves- személyesen ugyan ismeretlen, de a mai világban ez mit sem számít :) - ismerősöm talált ki és működtet. Nagyon jó kis rucikat lehet találni itt kislányoknak és kisfiúknak is egyaránt, egészen baráti áron. Amit külön érdemes megfigyelni, az a kis modell, aki nagyon cuki minden képen, az embernek így még nagyobb kedve van babaruhát vásárolni, hiszen látja is, hogy hogyan állnak a kis rucik egy hús-vér babán :) Igazából annyira sok nagyon szép darab van a webshopban, hogy az embernek sokáig el kell gondolkodnia, hogy melyiket is válassza a gyerekének, én is pont ebben a stádiumban vagyok, hogy elmerengek, hogy ez legyen, vagy inkább az, hmmm, nem is tudom :) ami biztos, az az, hogy Editkének is lesz innen egy kis nyári ruhája, kinéztem már egy párat, majd lassan el is döntöm, hogy melyiket vegyem.
Addig is idekívánkozik a ruha témához az a kis tunika, amit szintén anya kötött-horgolt Editkének. Nagyon-nagyon szép kis ruci, igazi királylányos fehér fonalból. Igazából az a legnagyobb baj vele, hogy túl szép. Nem merem ráadni Editkémre, mert félek, hogy amint kiszabadul a járókából összekoszolja valamivel ezt a szép fehér tunikát. A bölcsivel hasonló problémáim vannak, mert ha netalántán cékla lesz aznap ebédre, amikor ráadom ezt a ruhát, akkor a jó istenke se fogja tudni kimosni belőle a pirosságot. Elvileg ki van téve minden nap, hogy mit kapnak ebédre a babák a bölcsiben, de valami rejtélyes okból kifolyólag Editke mindig valami mást kap, mint a többiek, így hiába nézem a heti étlapot. Már arra is gondoltam, hogy kivárom, hogy mikor lesz cékla ebédre, és másnap adom rá ezt a szép rucit. Ez lesz szerintem a megfelelő megoldás a problémámra :)


A minap a vaterán sikerült rátalálnom fillérekért erre a szép kis egérkés együttesre, amire rögtön le is csaptam.


Azért árulták olcsón, mert a felsőjén van egy kis lyuk.


Gondolom így aztán nagyon senkit nem érdekelt a ruci, de nekem meglódult a fantáziám, mert ezek a Nextes cuccok amúgy is tele vannak mindenféle kis dísszel, gombokkal, kis rávarrott foltokkal, hímzésekkel amiket én nagyon-nagyon szeretek, mert valahogy olyan egyedi lesz tőlük a kis ruci:


Gondoltam, valami ilyen kis díszt én is tudok kreálni erre az egérkés felsőre, ha ügyes vagyok, fel sem fog tűnni, hogy ez házilag gyártódott  oda :) 
Először is be kellett foltoznom a lyukat.


 Nem, tényleg nem tudok szépen lyukat foltozni, nem a fénykép a rossz. Ezért mindenképpen varrnom kellett egy nagyobb dolgot a lyukra, hogy eltakarjam vele a gyönyörű foltozásomat. Először valami rózsaszín gombot kerestem, de végül rátaláltam erre a szürkére, és mivel a kis egér is szürke a felsőn, ezért inkább ez illet rá, mint egy rózsaszín. Na rávarrtam a gombot.


Viszont így még mindig nem éreztem teljesnek a művemet, ezért elkezdtem keresgélni a gyöngyös ládikámban és találtam szép, majdnem swarovski gyöngyöket a kis felsőre. Elég nehéz volt rátenni őket, mert ugye gyöngyöt nem lehet áthúzni rendes varrótűn, a gyöngyfűző tűvel viszont nem lehet egy anyagot átvarrni, ezért kissé nehézkesen ment a varrás, de sikerült.


Szerintem egész jó lett az összhatás. Igazából egy kis anyagdarabot akartam rá varrni, de nem találtam igazán ehhez az anyaghoz illő maradékot az anyagaim között. De majd nézelődök meg keresgélek, aztán lehet nem ez marad a végső változat. 
Editkének mindenesetre tetszik a végeredmény :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése