2019. március 10., vasárnap

Forró levegős fritőz

Nagyon sokat elmélkedtem ezen a háztartási gépen, hogy kell-e ez nekünk, vagy csak egy újabb porfogó lesz a konyhában. Régóta nézegettem ilyen-olyan főzős oldalakon, hogy mennyi mindenre használják, és milyen jó, nem kell bele semmi olaj és mégis megsül benne szépen a rántott husi, meg minden rántott dolog, és a sült krumpli is, olajszag nélkül. Hozzátartozik, hogy kb 2 havonta eszünk sült krumplit, szóval nem igazán tudok logikus magyarázatot arra, hogy ez miért vonzott engem, hogy a sült krumpli milyen gyorsan és főleg szagtalanul elkészül. De vonzott. Aztán jött az Aldiban az akció, viszonylag jó áron lehetett venni ilyen fritőzt! Elkezdtem minden létező és főleg főző ismerősömet meginterjúvolni, hogy ki használt és milyen tapasztalattal ilyen eszközt, de vagy nem is hallott róla az adott ismerősöm, vagy ha hallott is, ő maga nem használta. De mindenki megígértette velem, hogy ha kipróbálom, akkor majd mindenképpen mondjam el, milyen. Ezzel ugyan nem voltam előrébb ismeretszerzés tekintetében, de a lelkesedésem töretlen volt 😎
Aztán végül Krisztián elment Editkével kiegészülve és megvette az eszközt. Az első próbához krumplit akartunk sütni, és valami fura gondolat mentén (az én gondolatom volt...) karikára vágott krumplival akartam kipróbálni. És azt vártam, hogy beteszem a nyers krumplit, és kijön a zacskós csipsz belőle. Hát ez nem sikerült 😂 
A krumpli ugyan megsült, de mivel főzni való krumplival próbáltuk ki, így nem volt az az érzés, amit én vártam. De azért elfogyott.
Aztán rántott husival és rántott hallal is kipróbáltuk, amivel már olyan jól ment, hogy Editke szerint mindig ezt kellene enni vacsorára most már.
Szóval jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki olaj nélkül, és főleg olajszag nélkül akar rántott cuccokat készíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése