2012. május 7., hétfő

Újra brokkoli

csak kicsit másképpen.
Az a sejtésem, hogy Krisztián titkon olvassa ezt a blogot, és ezért mindig vesz nekem újabb brokkolikat, hogy ezzel bosszantson :) Persze, nem, nem bosszantani akar ő engem, hanem minél több brokkolit enni, mert egészséges, hozzájárul az emberben lévő antioxidánsok működéséhez, a szabad gyökök elűzéséhez és a többi.
A hétvégére így aztán megint jutott egy brokkoli egész véletlenül. Mivel nem akartam már megint brokkolis tésztát enni, ezért mivel vége van a tejmentes diétámnak, így brokkoli krémlevest ettünk.
Nagyon egyszerű elkészíteni. Meg kell főzni a brokkolit egy húsleveskockával egyetemben, összeturmixolni és önteni bele jó sok főzőtejszínt. Isteni és gyorsan készen van.
Egy plusz ötlettel pedig a férfiaknak is a kedvére lehet tenni, nagyon jól illik bele a virsli. Andreától loptam el ezt az ötletet, remélem nem haragszik meg érte, de tudom, hogy nem fog :) A levesbe is bele lehet főzni a virslit, de én külön főztem meg, és felkarikázva tettem bele a kész levesbe. Aztán ha még tovább akarjuk cicomázni a levesünket, akkor tehetünk a tetejére egy kis pirított mandulát és voila (este beteszem ide a képet a levesről, mert most elfelejtettem a kis memóriakártyát magammal hozni. Belém is kellene egy memória kártya, hogy ne felejtsek el dolgokat....)



3 megjegyzés:

  1. Sajnos a brokkolit nem szeretem, de a kép a bejegyzés végén nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Zseniális ez a kép. :))) És a brokkolit is imádom.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Lányok, aranyosak vagytok! Petra, azért nem szereted a brokkolit, mert még nem ettél az én főztömből :DDD

    VálaszTörlés