2011. augusztus 23., kedd

Egy kis reklám

Krisztinek, bár nem mintha nekem annyi olvasóm lenne, de ki tudja, hátha valaki idetéved :)
Szóval Kriszti barátnőm babafotózással foglalkozik, és nagy rábeszélésre én is hagytam magam és Editkét lefotózni. A kész képek láttán meg már bánom, hogy kismamaként miért zárkóztam el előle annyira. Szerintem nagyon szépek lettek a képek, főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy aznap, amikor készültek Editke tiszta nyüszögős volt, nem aludt semmit, és otthoni ruházatban voltunk mindketten (hozzá nekem még a hajam is borzalmas volt :)). A képek itthon készültek nálunk, nyilván így a fény sem volt az igazi, meg a "berendezés" sem, de én teljesen el vagyok ájulva a képektől :) Egyelőre ennyit kaptam:



És a honlapcím, ha valakit esetleg érdekelne a baba és kismamafotózás: www.krysz.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése