2011. december 7., szerda

Mikulásra

nem kreatívkodtam semmit Editkének :( Ujjbábokat kapott, amit egész egyszerűen az ikeában vettünk meg, ilyesmi varrására azért nem vállalkozok :)
Viszont Reginának meg Krisztiánnak varrtam mikulás zsákot, mert sose tetszettek azok a műanyag izék, amiket a boltban lehet kapni. Nem lettek semmi extrák, csak egyszerű piros anyagból varrtam kis zsákokat, meg fűztem bele zsinórt, hogy össze tudjam húzni.
Krisztiánnak egész egyszerűen a cipőjébe tettem bele, de Reginához be is kellett jutnom, és utána tudtam csak becsempészni a cipőjébe. Azt találtam ki, hogy mikor mentem tornára becsöngettem hozzá, hogy nem hagyta-e náluk Krisztián a kulcsát a hétvégén a nagy szerelésben-pakolásban. Ilyen már többször is előfordult, szóval nem volt feltűnő :) Becsengettem, és mondtam neki, hogy nézze már meg a nappaliban, nincsen-e ott a kulcsa, de én nem megyek be, mert sietek tornára. Be is jött, szépen bement, én meg el tudtam rejteni a csomagot. Utána csak azon rágtam a körmömet, hogy Cili meg Bendi ki ne szedjék a csokikat a zsákból, de nem tették, ügyes cicák voltak :)
Boldog mikulást mindenkinek:


És főleg boldog mikit a kis nyuszifül Editkénknek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése