2015. január 1., csütörtök

Baconbe tekert aszalt szilva - Isten hozott 2015!

Ez egy pofonegyszerű kaja, ami még ráadásul nagyon-nagyon finom is, és gyorsan készen van, nem kellenek hozzá nagyon extra hozzávalók, és egyszerűen nagyszerű. Sajnos nem az én találmányom, hanem Krisztinától tanultam. Mondjuk nem volt egy nagy tanulási folyamat, mert az recept pofonegyszerű. De mivel Krisztitől kaptam, így nagyon szeretem. Léna szülinapi partiján ettem először, néhány szalonnába tekert minimáj kíséretében, és nagyon-nagyon ízlett. Aztán most szilveszterkor eszembe jutott, hogy csinálhatnék én is ilyen kis partifalatkákat, és mivel hirtelen buli volt nálunk, ezért nagyon nagy előnye volt a receptnek a gyorsaság és egyszerűség. Oké, Krisztiánnak nem volt olyan egyszerű és gyors, mert a szerencsétlent, bevallom, igen, elküldtem szilveszter napján harmadjára is a boltba aszalt szilváért. Dehát ő egy arany ember (khm-khm) és szó nélkül (khm-khm) elment nekem venni hozzávalókat.
Hozzávalók:
  • magozott aszalt szilva
  • bacon
  • kacsazsír
Egy tűzálló tálat kizsírozunk a kacsazsírral, a szilvákat betekerjük egy-egy bacondarabba, elhelyezzük őket a tálon szépen egymás mellé, és 180 fokon sütjük addig, amig a bacon meg nem sül (kb 15 perc). Fogpiszkálót szúrunk rájuk és melegen vagy hidegen megesszük :)

 És a szilveszteri vacsoraasztalon is ilyen jól mutatott rajta (a kis kéményseprővel meg a malackákkal).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése