2017. február 9., csütörtök

Bemutatkozik dobozpóni

avagy hogyan termeljünk még több lomot a gyerekszobába 😆 Nem, ennek az újrahasznos dobozunikornis póninak megvan a maga létjogosultsága Editke szobájában, szóval nem is lom ő igazából. És Editke annyira szereti, hogy érdemes volt vele rengeteg sok órán keresztül bíbelődni. 
A munkafolyamatról nincsenek fázisfotóim, mert el is felejtettem őket, így csak a kiinduló állapotot és a végállapotot tudom megmutatni, a többit meg szavakban kifejezni 😁
A kiindulási állapota unikornis póninak ez volt, két kiszuperált kit-es doboz a laborból, ohjeeee, minden szemetet fel lehet használni, mert valójában a szemetek egy része hulladék csupán, nem szemét. 
Na innentől aztán a képzeletre van bízva a folyamat. Én öntapadó tapétával fedtem be a dobozokat, eredetileg az egész állat rózsaszínben pompázott volna, de kevésnek bizonyult  a rózsaszín tapéta, így a fele barna lett. Editke is engedélyezte. Aztán az egyik dobozt úgy vontam be, hogy a póniunikornis hasában lehessen dolgokat tárolni, hogy ne csak dísz legyen a gyerekszobában, hanem mondjuk nyeljen be legalább fél kiló hajgumit/üveggolyót/hajráfot/bármitamibelefér. Ezért a nagyobb doboz bevonása kicsit munkásabb volt. Aztán kiszabtam a szárnyakat is, amiket milton kapoccsal rögzítettem, először rossz helyen, de aztán végül jó helyre került, és így nem fittyen le állandóan a póni szárnya. A lábai természetesenhogy wc papír gurigából készültek, azokat is bevontam tapétával, és a patkójuk (hát jobb híján nevezzük annak) más színnel jelzés értékűen került rá. Kivágtam a szemeket-füleket, díszítettem, felragasztottam. Egy darabig ilyen állapotban volt dobozpóni, mert nem találtam neki megfelelő faroknak és sörénynek valót, de aztán Nikivel megtaláltuk a tuti lelőhelyet, aki még nem járt Pirex papírboltban, és nem is akar egy ilyen helyen egy kisebb vagyont elkölteni, az ne is menjen be. Mi bementünk... így lett (többek között) a póni további részeinek alapanyag. 
És teljes díszében, sörénnyel és szarvval a fején készen is lett doboz unikornispónink. 



A pocakjában pedig lehet tárolni kisebb-nagyobb dolgokat, most éppen üveggolyók vannak benne, remélem nem üli meg a gyomrát.
Oké, én is tudom, hogy farka nincsen még, de Editkének ünnepélyesen megígértem, hogy vele együtt ragasztom majd fel a farkat, és még nem jutottunk el odáig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése