2017. február 2., csütörtök

Kismama kártyák

Ezeket a kártyákat már régen elkészítettem, de nem mertem kitenni a posztot, mert nem szabd elkiabálni a dolgokat. De most már szó sincsen elkiabálásról, így megmutatom az én első ajándékomat Nóra kis pocakbabájának, akiről még mindig (!!!!) nem tudjuk, hogy fiú-e vagy lány, pedig engem már majd arról esz meg a fene, hogy kiderüljön 😃  Egyértelmű volt, mikor kiderült, hogy lakik valaki Nóra pocakjában, hogy kismamakártyákat fogok neki venni, vagy készíteni. A neten persze lehet rendelni mindenfélét, mono krómot (=színetelent, nem tudom, ez most valami nagyon menő dolog), nagyon színeset, ilyen mintásat, meg olyan mintásat, de amellett, hogy szerintem szörnyű lehúzás az ára (miért gondolom ezt mindenről, amit otthon is el lehet készíteni?), nekem kifejezetten egyik készen kapható változat sem jött be, de hát mint tudjuk ízlések és pofonok különbözőek. Inspirációnak (ez is olyan nagyon divatos szó) megnéztem persze néhány készen kapható verziót, aztán nekiálltam a sajátom elkészítésének. A kártyákat power pointban szerkesztettem meg, mert én ahhoz értek a legjobban, nyilván ez szakmai ártalom, és nyilván egy profi grafikus nem ezt a gyalogkakukk utat választja, de nekem ez volt a kézenfekvő, mert méretet, hátteret, szöveget, betűtípust és minden mást is tudtam benne szerkeszteni kedvem szerint. Aztán pdf-et készítettem belőle, kinyomtattam, örültem neki 😇, kivágtam, lamináltam, újra kivágtam, és voilá készen is lettek a cuki kismama kártyáim. Illetve a Nóra kismama kártyái, hogy egészen pontos legyek. Azért is örültem ennek a verziónak, mert így tökéletesen személyre tudtam szabni a kártyákat, nem csak anyuka-apuka van a szövegben, hanem Zoli meg Nórika, szerintem ez személyesebb. Aztán hozzá tettem egy csomó kis vicces dolgot, mint "kedvenc kérdések a kismamaság alatt" pl egyben vagy még? nem kell kettő helyett enni! és a többi, szerintem ezek aranyosak, meg megmarad emléknek, hogy ki és mikor mondta ezt először, jó lesz rá visszaemlékezni évek múlva. A hátterekhez képeket kerestem a neten, és így mindegyik témának külön háttér színe lett, ami szerintem nagyon cooool. 
Na de jöjjenek a képek, a készítés folyamatáról:

Végül vettem nekik egy szerintem nagyon cuki, lányoknak és fiúknak is megfelelő színű kis elefánis dobozt, amibe pont belefértek a kártyák, és egy alkoholos filc, amivel a dátumokat, neveket rá lehet írni a kártyára.
Szerintem tetszett Nórának, remélem jó hasznát veszi majd. A kártyákat amúgy szerintem ki is lehet lyukasztani, és ha már csak emlékek tárolására szolgálnak, akkor egy kis karikával összefűzni, és akkor egy helyen könnyű tárolni őket.

A nagy örömöt pedig megkoronáztuk egy pizzával, ami egyben karácsonyi és utó szülinapi vacsoraként is funkcionált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése