2011. június 28., kedd

Ajándékba

készítettem Andinak szülinapjára ezt a kis levendulás zsákot. Ugyan fogalmam sincs róla, hogy szereti-e egyáltalán a levendulát, de gondolom azért örülni fog ennek a kis zacsinak, mert mindig tetszenek neki a keresztszemes alkotmányaim. A mintát Ramimami blogjáról vettem, ezúton is köszönet érte! Nagyon könnyű volt kihímezni a mintát, meg is lettem vele egy este alatt. Az eredeti minta szerint körbe kellett volna öltögetni sötétlilával meg zölddel a levendulákat, de nekem így is tetszett, úgyhogy azt a részt lespóroltam róla.


Eredetileg potpourris zacsit akartam hímezni, de mivel megtaláltam ezt a jó kis levendula mintát, azt gondoltam, hogy ehhez már csak szárított levendula dukál :)
Krisztiánnak sikerült olyan jó minőségű szárított levendulát vásárolnia, hogy teljesen beterítette a levendulaillat az egész nappalit, amikor összevarrtam a kész művemet. Egy kis zacskóban vannak benne a szárított levendulák, és elvileg tihanyi "kézműves" szárítmány, lehet ebben van a titok :) Csütörtökön majd elválik az is, hogy Andinak kedvére lesz-e az ajándék.

2 megjegyzés:

  1. Ó, az a levendulaillat ide is átszállhatna! Most fogyott el a levendulaolajam, nincs mese, pótolni kell:)
    Nagyon szép lett a kis mintád, biztosan örömöt fog szerezni!

    VálaszTörlés
  2. majd küldök arra felétek is levendulaillatot, mi pont itt lakunk az aromagyár mellett, és az a legjobb, amikor levendulát gyártanak (a hagymát kevésbé értékeljük :D)

    VálaszTörlés