2013. március 14., csütörtök

Nem bírom ki..... Dicsekvés!

Nem magammal, és most kivételesen nem is Editkével akarok előhozakodni, hanem apukámmal :)
Apa egy nagyon okos ember, merthiszen eleve tanár :) másrészt meg írt már 2 könyvet és rengeteg nagyon sok könyvet el is olvasott az életében, tehát szerintem nekem sose lesz annyi agyam, mint neki.
Néhány éve szerepelt már a tv-ben, a Főtér című műsorban, Mezőberényt mutatta be akkor a nézőknek. Szerettem azt a műsort, ezt a részét meg főleg, mert Berény olyan szép kis város, igaz nem egy turista látványosság, de vannak szép öreg házak az utcán, van szép főtere, ott a Körös, és hát ott nőttem fel. Ezt a televíziós megjelenését apának nem reklámoztam annyira sehol, egy munkatársam mégis megkérdezte a műsor után, hogy lehetséges-e, hogy az én apukám volt a tévében, mert pont nézte a műsort, és feltűnt neki a név alapján az egyezés, és hogy milyen szimpatikus apukám van :)
Viszont most aztán tényleg celeb lesz apából, nincs mese, hiszen az ünnepi március 15-i élő beszélgetős műsorban fog szerepelni az M1-en "A haza minden előtt" címűben. Egészen pontosan 12.20kor kell majd nagyon erőteljesen figyelni, akkor körül fog okosakat beszélni apa :) Nagyon izgatott vagyok a dolog miatt, gondolom ő is az, még biztosra nem tudom, hiszen majd csak estefelé érnek ide hozzánk anyával. De én tudom, hogy úgyis jól fog beszélni, hiszen egész életében ezt csinálta, még ha otthon nem is egy szószátyár ember.
És hogy hogyan találtak rá, és miért pont ő szerepel majd a műsorban? Valószínűleg a két könyve alapján, amit írt, és a jó kis honlapja alapján, amit egyszer Krisztián ihletésére ajándékoztunk neki :) És nyilván még sok más miatt, amiről én nem is tudok, és nyilván azért, mert egyszerűen okos és kész :)
Nagyon szorítunk neki, hogy jól sikerüljön holnap a műsor, hajrá apa!!!!


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok Apukádnak, tényleg büszke lehetsz :)
    Remélem visszanézni is lehet majd valahol, mert mi szerintem épp úton leszünk hazafelé, pedig megnézném...

    VálaszTörlés
  2. Mi is figyeljük majd holnap! :) Büszke lehetsz, még szép, hogy dicsekedsz vele!

    VálaszTörlés