2014. szeptember 3., szerda

Baconbe tekert fasírt

Ezt a receptet Barbinál láttam, és nagyon beleszerettem már csak úgy ránézésre is. Amúgy is érdemes Barbinál nézelődni, mert nagyon sok tuti receptje van, és hát a fényképeibe is szerelemes vagyok úgy általában... Hát igen, van aki erre született, van aki erőlködik ;) De tény és való, hogy én nagyon kevés főzős blogot nézek meg napi szinten, ami mondjuk elég furcsa, tekintve, hogy szeretek főzni, de a Barbi blogja mindig közöttük van. És hajlamos vagyok arra is, hogy ha valakinél egy jó receptet találok, akkor annak az összes receptjét kipróbálom, mert egyszerűen ragaszkodok ahhoz, ami már egyszer bevált. És Barbi receptjeiben még sose csalódtam. Talán még 3 ilyen blogot tudnék megnevezni, de nem akarok ;)
Szóval ezt a fasírtot már nagyon régen kinéztem, hogy el kellene készíteni, mert amellett, hogy nagyon jól néz ki a fényképeken, finomnak is tűnik. Nem olajban kell sütni a fasírtot, hanem sütőben, így még egy plusz pont, mert mindig időhiányban szenvedek.
Hozzávalók:
  • fél kg darált husi (nekünk most pulyka volt otthon)
  • 2 tojás
  • 50 g zsemlemorzsa (most nem vett erőt rajtam a zabpehelymániám...)
  • 1 kis evőkanál oregánó
  • só-bors
  • kevés trappista sajt
  • egy kisebb csomag bacon szalonna
Az eredeti receptben van fetasajt is, én annyira rákoncentráltam a baconre, hogy a fetasajt kimaradt, de anélkül is nagyon finom :) A darált husit a tojással, a zsemlemorzsával és a fűszerekkel összegyúrjuk. Kis hurkákat formálunk belőle, és a közepébe nyomunk egy trappista sajt kockát. Betekerjük a hurkákat a baconbe, egy sütőpapíros tepsire tesszük őket és 190 fokon kb fél óra alatt pirosra sütjük. Nagyon finom, nincsen vele sok macera, gyorsan kész van. Többet kívánni se lehetne egy kajától :)
És ezen a képen sokak szerint olyan Editke, mint én <3
Erre meg mert nagyon büszke vagyok rá, és bár utálom a saját gyerekünk erényeivel való kérkedést, de egyszer-egyszer azért nekem is belefér, szerencsére nem csinálom napi jelleggel :D Ez Editke jele az oviban, amit szerintem már egészen jól le is tud rajzolni. Még szarva is van, igaz nem a teljesen jó helyen, de legalább kettő :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése