2015. április 1., szerda

Húsvéti csokitojás tartó - kreativ ajándékcsomagolás

Annyira nagyon aranyosak voltak ezek a kis tartók, vagy csomagolások, vagy nem is tudom, minek nevezzem, kis üveg tárolók, hogy muszáj voltam elkészíteni mindkettőt, a nyuszisat és a csirkéset is. Első körben csak a csirkéset szerettem volna megcsinálni, de aztán két kiürült üvege is volt anyának, és ha már a festéket is hazahoztam anyáékhoz, akkor már csak megcsináltam a nyuszisat is, és nem bántam meg, olyan cukik lettek, hogy legszívesebben sorozatgyártásba kezdenék :D Amúgy nem, mert elég pepecs munka, de megéri, és remélem majd húsvétkor Editke is értékelni fogja.
Elöljáróban, ilyenek lettek nyúlék:
Az ötletet a Prkatikában láttam, és nem is változtattam rajta olyan sokat.
Hozzávalók:
  • kiürült nescafés üvegek
  • sárga és rózsaszín (vagy nyuszinál lehet szürke, fehér, nálunk csak a rózsaszín rúg labdába)
  • matrica
  • egy hungarocellgolyó
  • színes tollak
  • mozgó állatszemek
  • fehér zseníliadrót a nyuszi fülének (eredetiben papírból volt)
  • kevés fehér filc anyag a nyuszi kezének és a hajaknak (eredetiben ez is papírból volt)
  • maradék piros és narancssárga filc
  • ragasztópisztoly, éles kés, olló
  • sok-sok csokitojás a belsejébe :P
Először a matricából kivágunk egy tojásformát, ráragaasztjuk a jól kimosott kávésüveg közepe tájára.
Ezután befestjük az egész üveget sárgára vagy rózsaszínre.
Leszedjük a matricát
Ezután a kupakot is lefestjük sárgára vagy rózsaszínre, és a kupakra nagyon nehezenfog csak feltapadni az akrilfesték, érdemes előtte megdörzsölni kicsit dörzsipapírral (ezt kihagyta a Praktika, és nekem a második réteg csak csúszott össze-vissza, végül levált a kupakról :O )
A hungarocellgolyóból vágunk egy akkora részt, ami pont ráillik a kupakra, ez lesz az állat kerek fejteteje :)
 
Ezt ragasztópisztollyal ráragasztjuk, és befestjük sárgára, vagy rózsaszínre. Én a lyukakat is kitöltöttem ragasztóval.
Aztán kivágjuk egy papírból az állatok további részeit, a hajukat, a csőrt, a száját, orrot, kezet. Ezek lesznek majd a szabásminták a filc anyaghoz.
Kiszabjuk őket a filcből, és ragasztópisztollyal ráragasztjuk a helyekre. Tollat ragasztunk a csirke kezei helyére meg a feje tetejére, nekem ilyen kis transzfesztita csirkém lett :) A nyuszinak mmeghajtogatjuk a zseníliadrótot fülnek, azt is felragasztjuk ragasztóval.
Végül felragasztjuk a mozgó állatszemeket is, és készen is vagyunk :) Nagyon rengeteg sok csokitojást képesek elnyelni ezek a jószágok, én mindegyikbe egy teljes zacskót tettem, és hát finoman szólva se  lettek tele, sőőőőőőt.
Üresen....
 Félig se tele :D

 Hátulról is jól néznek ki.
 Közelebbről
Remélem Editkének is tetszeni fognak a kis állatok, egyelőre a spájzban várják jobb sorsukat, meg a húsvétot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése