2015. november 10., kedd

Az én levelem a Jézuskának

Bár nyilvánvalóan nem hiszek a Jézuska ajándékozó képességében így a 34 életévemhez közeledve, de mégis jó Editkével kicsit visszamenni abba az időbe, amikor még hittem benne, és így képzeletbeli levelet írni hozzá. És ha már itt leírom, akkor nem is annyira képzeletbeli ;) Persze nem címzem ezt  a bejegyzést senkinek, félreértés ne essék, de hátha adok ötletet valakinek, akinek hozzám hasonló lelkületű barátnője, ismerőse, rokona van. 
Bár nagyon szeretném én is papírra rajzolni/írni a levelemet, de ma már a modern korban ezt blogba illik írni, nem csak úgy régiesen papírra vetni. Néha nekem nagyon is hiányzik a régimódi stílus, hogy papírra írjam a gondolataimat egy fának dőlve valahol a puszta közepén, mint tinédzser koromban, de sajnos az a világ, azzal az életérzéssel már sose fog visszajönni. De örülök, hogy annak idején még volt sok-sok kis füzetecském, amiket naplónak használtam, és őrzöm is őket (valahol a tárolóban, remélem, ugye, Krisztián???). Egészen kicsi koromtól kezdve volt mindig naplóm, az első, amire emlékszem egy A4-es méretű, és abba nem csak írtam, hanem rajzoltam és ragasztottam is, és vittem magammal mindenhova. Emlékszem, Keresztmamához is vittem, Tatabányára, és ott is szépen vezettem, nehogy egy nap is kimaradjon belőle. Nekem ezek nagyon kedves emlékek az életemből, és nagyon-nagyon remélem, hogy ilyen emlékei Editkének is lesznek, ezért is veszek neki rengeteg nagyon sok kis füzetet, színezőt, ragasztós könyvet, akármit, mert meggyőződésem, hogy ezekre ha halványan is, de emlékezni fog felnőttkorában is, hiszen én is emlékszek rá, és jó erre emlékezni. 
Na de vissza a 21. századba, ahol blog formában emlékezünk, meg írunk, jajjjdesajnálom, hogy nem a hippi korba születtem.
Szóval az első kívánságom, hogy ha újra születek, akkor légyszilégyszi vagy a 60-as, vagy a 80as évekbe szülessek, köszönöm! Bár a lélekvándorlásban és újraszületésben nem hiszek, de ha mégis lenne ilyen, akkor ezt kérem. 
A második kérésem egy kötött, vagy horgolt vagy bármilyen fekete körsál.
Valami okból kifolyólag imádom a sálakat, és sosincsen elég, mindig azt az egy-két kedvencemet hordom. És most nagy hiány mutatkozik fekete és barna színű sálakból, vagy kendőkből. És az az igazság, hogy eleinte valamiért nem szerettem a körsálakat, de most megszerettem őket. És mióta levágattam a szép hosszú hajamat csini rövidre, azóta meg még nagyobb szeretettel hordok újra sálat! Ha jobban belegondolok, akkor szürkét, fehéret, és pirosat is nagyon szeretnék, mondjuk nem ilyen nagyon vastagot, mint ezen a képen, mert én ezt úgy a ruhához kiegészítőnek hordanám, kvázi nyaklánc helyett, nem kifejezetten nyakmelegítő sálként. 
A másik mindig fejlesztésre szoruló részem, az a konyhai kiegészítők!!! A Tchibonál nagyon sok minden kapható most, jó drágán, persze, de most az ötletadás a lényeg. 
Például ki tudná otthon nélkülözni a csokoládéskeksz készítő készletet!!!??? Tegye fel a kezét, aki nem örülne neki! Ugyehogy mindenki :D 
A habzsákot nem mindenki (én se) tudja jól és megfelelően használni, azoknak lehet megoldás ez a nagyon kis tuti, nekem valami hajszalonos eszközre emlékeztető, de amúgy jópofa szilikonos dekoráló szett. 
Sütikínáló tálakból soha nem lesz elég (legalábbis a mi háztartásunkban). 
Ha sok pénzem lesz (lehet soha nem lesz oylan, de azért álmodozni szabad!!!), akkor a nem létező családi házam előtt biztosan lesz egy világító ledlámpafa. Szerintem jópofa, bár a kerepesi lopóbrigád nyilván működésbe lépne, de hát az álmaimat azért nem hagyom elrontani miattuk :P 
Aztán rengeteg nagyon sok mindent lehet összevásárolni a dekoráláshoz is, aminek egy kreativ lelkületű ember (és a lánya!!! :) ) mindenképpen nagyon örül! Ilyen a díszítőtoll készlet, csillámtoll készlet, a kis kedvenceim, a mintalyukasztók és amit még nem használtam a görgős bélyegző (de nyilván nagyon élvezném használni). Ezekben az ajándékokban az is jó, hogy nem csak karácsonykor lehet használni őket ;) 
Amiből nekem még sose lesz elég, az a pizsama, és az otthoni szabadidőruha. Amúgy is a kedvenc ruhadarabom a pizsi, nyilván ez abból adódik, hogy imádok aludni :P A tchibonál ezt és ezt is lehet kapni, de a Lildiben is mindig vannak jópofa pizsik, és nem annyira drágán, mint itt a linken. 
Amúgy nem kapok a Tchibotól semmi reklámozásért járó pénzt, sajnos, egyszerűen csak tök jó dolgok vannak most náluk, azért tettem be ide olyan sokmindent. De Kikában, Ikeában és még számos helyen lehet ilyesmi kiegészítő, díszítő, kreativkodó dolgokat kapni, amire nem is gondolnánk, pl Bauhausban is, vagy Praktikerben, és az ilyen barkácsboltokban általában még olcsóbbak is a kreativ cuccok. 
És amit szeretnék még karácsonyra kapni, az az öröm és boldogság :D 
Nem viccen kívül, nagyon szeretnék idén is a családommal lenni, és a fa alatt Mennyből az angyalt énekelni, még ha a második versszakot soha nem fogjuk tudni, akkor is. Szeretnék fejes sült halat enni, hogy szalvétával letakarjuk a fejét, mert undi. Szeretnék narancslevest enni, és franciasalátát. És sütit. Sokat :D És mindezt a családdal. A nagy kiterjedésű családdal. És nem vagyok hajlandó beleőrülni az ajándékvásárlásba, és hajkurászni a pénzzel kapható élvezeteket, még ha feljebb jó sok soron keresztül ezt is írtam le. A karácsonynak nem ez a lényege, hanem a varázslat, a karácsony, a karácsonyillat, a fenyőfa, alatta az akármilyenkicsi ajándék, és mellette azok az emberek, akiket szeretek. Nem idegbetegen, nem csak arra gondolva, hogy jajjjbiztosanmindenkinekjóleszaz ajándék, hanem nyugalomban, békében. Mennyből az angyalt várva. Azokkal az emberekkel a szívemben, akik már elköltöztek a csillagok közé, és ha kimondatlanul is, de ott vannak mellettünk a fa alatt, tudom nagyon jól. Érzem, hogy velünk vannak, ha testileg nem is. 
Ilyen karácsonyt szeretnék, ezen dolgozok, hogy boldog legyen. A boldogság sajnos nem magától jön, tenni kell érte, de hiszek benne, hogy ha teszünk érte, akkor el is jön, hozzánk és a családunkhoz is :)
Ez a videó ugyan nem pont a fent leírtakat mutatja be, de annyira találó videó, hogy muszáj idetennem, hogy elmélkedjetek ti is rajta, kedves Olvasók :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése