2015. november 30., hétfő

Hópelyhek spatulából

A spatula még egy általam nem kellően ki- és felhasznált eszköz, pedig annyira jó dolgokat lehet belőle készíteni, és nem is egy nagyon drága dolog. Én 100 darabot vettem 360 Ft-ért egy viszonylag drágának számító gyógyszertárban, szóval ennél drágábban nyilván sehol nem lehet venni, de a szükség nagy úr, így megvettem a drágát, mert Editke még mindig követeli rajtam a karácsonyra való készülődést, és most a spatulákkal új irányt vettünk ezen a területen. És hópihéket készítettünk belőlük. 
Az ötletet itt és itt láttam.
Hozzávalók:
  • spatula, fából
  • fehér festék
  • csillámpor
  • más csillogó díszek ízlés szerint
  • ragasztópisztoly
A spatulákat befestjük fehérre. Ha csillámporozni szeretnénk, akkor még mielőtt megszárad, rá kell szórnia  csillámport, és még úgy is hullani fog róla, de hát karácsony van meg lesz, próbáljuk úgy felfogni, hogy csillog-villog majd az egész lakásunk (és tééényleg, főleg, ha egy négyéves készíti a hópihéket :P ).
A csillámporozás folyamatát is megörökítettem, tekintsünk el a koszfogónak használt igen drága ékszereket bemutató és az akciós gyümölcslé vásárlásra felhívó reklámújságtól.... :P

A csillámpor viszonylag nagy százalékban beleszárad a festékbe. Ha más díszt is akarunk a spatulára tenni, akkor azt ragasztóval rá tudjuk ragasztani. Egy hópihéhez 5 darab díszes spatula kell majd. A spatulákat aztán ragasztópisztollyal egymásra ragasztjuk, és készen is vagyunk, akaszthatjuk a kis hópelyheket a függönykarnisra, vagy szekrényre, ajtóra, és ahova csak akarjuk. (A kép nem adja vissza, de a csillámpor igen jól mutat rajtuk, és élőben sokkal jobban néznek ki a kis pihék, mint így a képen, így még legalább 25 darabot készítenünk is kell, hát rendesen készülünk mi a karácsonyra, nem ám csak úgy félgőzzel!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése