2015. december 22., kedd

Betlehem otthon, gurigából!

Szerintem ez a világ legcukibb betlehem ötlete. Az eredetit itt tudjátok megnézni, én is innen lestem, nagyon jó ötletei vannak a boldog huligánoknak :D 
Régóta szerettem volna Editkének egy betlehemet itthonra, mert a nagyokat is úgy szereti nézegetni, hát akkor legyen már neki egy saját. De eddig még nem találtam meg a megfelelő mintát hozzá, első körben rajzoltat szerettem volna, aztán valami kis bábusat, egészen addig, amig meg nem láttam ezt a cukiságot, mert onnantól nem is keresgéltem meg elmélkedtem tovább, tudtam, hogy ez lesz A mi betlehemünk. 
A hozzávalók nagyon egyszerűek:
  • wc papír guriga
  • akrilfesték, ecset
  • maradék anyagok
  • szalagok
  • ragasztópisztoly
  • alkoholos filc
  • karácsonyi zene (opcionális)
Máriához és a kis Jézushoz vágtam le egy keveset a papírgurigák hosszából, hiszen Jézus csak egy kisbaba, Mária meg törékeny nő. Vagyis én annak képzelem, aztán ki tudja, milyen volt. Mária, Jézus és a Szerecsenkirály arcát befestette Editke akrilfestékkel:
 Rajzoltunk a gurigáknak arcot, aztán örültünk nekik :D
Maradék anyagból rájuk tekertük a ruhát, amit ragasztópisztollyal rögzítettünk. A Szerencsenkirály kicsit lányos beütésű lett, de hát a szép barna bőréhez csak a rózsaszín passzol a leginkább, ezen kár is vitatkozni :P 






Remélem nektek is tetszik, kedves Olvasók! :)
És egy elmélkedős dolog a végére. Editke nagy suttogva megkérdezte, hogy Istent miért nem készítjük el a betlehemhez, hiszen ő is "kellett" hozzá. Hát nagy hirtelen nem tudtam erre mit válaszolni, így azt mondtam, hogy azért nem, mert senki nem tudja, milyen az Isten, hogy néz ki. Erre gyorsan jött a válasz, hogy "De én tudom, nagy szakálla van és férfi!". Aztán azt a remek választ találtam ki, hogy azért nem kell a betlehemhez Isten, mert Isten mindenhol ott van, így külön nem kell neki egy figura. Ez a válasz egyelőre elfogadásra talált. De milyen már ez, nekem sose jutott eszembe, hogy Isten miért nincsen ott a betlehemben :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése