2015. december 21., hétfő

Hóember süti

Ez az ötlet annyira cuki volt, hogy hiába egy nagy cukorbomba, amit nagyon-nagyon utálok és próbálok is kerülni, mégis meg kellett csinálnom, mert cuki és ünnepi és egyáltalán. Egyszer belefér. Vendégségben 2x is :D 
Az ötlet az apróséf oldaláról van. Annyit változtattam rajta, hogy nem mézeskalácsot sütöttem a keksznek, hanem a kedvenc vajas kekszemet. Azonban most sikerült kicsit tovább sütnöm, és iszonyatosan kemény lett, ezért legyen tanulság, hogy nem szabad az előírtnál tovább sütni azt a vajas kekszet. 
Hozzávalók:
  • vajas keksz
  • pillecukor (fehér henger alakú, néha nehéz ilyet kapni amúgy...)
  • cukormáz (lehet csinálni otthon is, én most kényelmes voltam és dr Oetkerre bíztam magam)
  • íróka, vagy díszítő toll (itt is az egyszerű megoldást választottam dr Oetkertől)
A kekszekre rányomjuk a cukormázat és belenyomkodunk egy pillecukrot. Ha rákeményedett a máz a kekszre, akkor díszítjük, és örülünk neki :D
Csatatérre emlékeztető jelenet is volt a konyhában a készítés közben, de olyan kis vidám fejük lett a hóemberkéknek.
Készen, szépen.
 Nekem ez az emberke volt a legszimpibb, nem is ettük még meg ;)
 Cukik, nah...
Editke előkóstolta, azt mondta, finom (nem, én nem ettem még belőle, mert erős vagyok, jeeee).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése