2015. december 14., hétfő

Eljegyzési ajándék

Nem elég, hogy karácsony van, Nóra barátnőmnek még a kezét is megkérték így az év végére, ezért gyorsan ki kellett találnom valami DIY ajándékot, mert egyrészt nem nagyon volt időm ajándék után szaladgálni, és a futár se ért volna házhoz, mert Nórát kedden megkérte Zoli, mi szerdán megtudtuk és szombaton már eljegyzési buli volt. Pikk-pakk megy ez :D És perszehogy egyedi ajándékot akartam Nórának, és amúgy meg nem is csak egyet kaptak :D 
Az ötletet az internetről merítettem, és az idő szorítása miatt nem lett olyan igazán átgondolt a kivitelezés (meg betegek is voltunk,  mindig akkor kellene a legjobban kreatívkodni...), de Nóra nagyon örült neki, és szerintem is elég tuti :D 
A hozzávalókat távirányítással Krisztián szerezte be, mivel mi Editkével az ágyat nyomtuk :P 
Hozzávalók:
  • ikea bögre (ezt vettük)
  • kerámia filc (eredetileg feketét és pirosat szerettem volna, de az nem volt sehol, és Krisztiánnal közölték, hogy nem is lesz, így maradt a barna)
  • alkoholos filc, aki nem biztos kézzel rajzol (én nem)
  • türelemkitartás&jókedv ;)
A mintát a netről lestem, átmásoltam a bögrékre, először alkoholos filccel, hogy ha elrontom, akkor le tudjam törölni. Aztán csak át kellett rajzolni a kerámia filccel.




A festés után a filc 4 óráig szárad, és utána 160 fokos, nem előmelegített sütőben kell 30 percig kiégetni, aztán hagyni a sütőben kihűlni, állítólag így tartós marad, hát remélem is ;) 
Sok-sok boldogságot, Nórikám :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése