2015. december 12., szombat

Faszeletek kreativan

Nagyon régen nem írtam, aminek perszehogy megvan a magyarázata is, sőt, egyszerre több is, sajnos. Valami borzasztó betegség kapott el, ami miatt nem tudtam felállni se kb az ágyból, még mindig nem gyógyultam meg teljesen, de írni azért már tudok ;) Editke is beteg lett, szegénykém nem ment oviba pár napig, így együtt szenvedtünk. Remélem ezzel a karácsony előtti kötelező betegség köröket le is tudtuk. Aztán az is az oka a nemírásnak, hogy sok-sok kedves barátommal találkoztam a héten, ami miatt a délutánjaim eléggé le voltak foglalva. Hát ez volt a magyarázkodás része :)
Apukám készített nekem jó sok faszeletet, mert olyan rendes, anya meg elhozta nekem, mert ő is olyan rendes :D És ezúton is köszönöm a szeletkéket. Az egyikből Nórának lett baglyos meglepi a szülinapjára, méghozzá ha a vőlegénye (hoppá! igen, Nóra férjhez fog menni, jeeeee!!!) szerel a faszelet hátuljára egy akasztót, akkor képként fog funkcionálni ez a meglepi.  
Az ötletet a karácsonyházból loptam. Nem vagyok rá büszke, de ez van. Ha az ember egy adventi időszakban 7x is megy a karácsonyházba, akkor előfordul az ilyesmi ;) 
Itt az alap koncepció a karácsonyházi ihletésem.
Első körben előrajzoltam egy ceruzával a baglyot.
Aztán akrillal kifestettem, több menetben is, a fehér mindig besárgult, lehet a fából szivárgott valami lé, nem tudom.


De szerintem cuki lett, és Nóra is örült neki ;)
És a végére a Karácsonyházból egy kép, igaz nem Nórával vagyok rajta, hanem Krisztivel, de az nem baj :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése