2015. december 17., csütörtök

Kreativ karácsonyi csomagolás

Az idén újítottam a csomagolás terén, és nem szép csillivilli csomipapírt vettem a karácsonyi ajándékok becsomagolásához, hanem egy ötletet követve egyedi és szerintem nagyon cuki díszítést készítettem. Azt nem mondom, hogy tartós is lesz, mert elég vékony papírt sikerült szereznem hozzá, de most még szép. Ha utazik 100-200-400 km-t, akkor már lehet nem lesz ilyen szép, de addig is a lelkemnek jót tesz, hogy milyen kis cukik.
Az ötletet (miért is ne) Virágnál láttam a fb oldalán, itt. Nagyon köszönöm az újabb szuper ötletet! 
A megvalósításhoz papírboltban postai csomagolót vásároltam. Volt eggyel vastagabb is, de a boltban nem tudom, nem voltam egészen magamnál valószínűleg és nem a vastagabbat vettem, hanem a vékonyat. Amúgy tök sok mindenre fel lehet még használni, szóval örülök ám neki, de ha valaki csak ezért a díszítésért vásárol ilyen papírt, akkor a vastagabbat vegye. Ha megvan a papír, akkor már csak az ujjunk kell, pár akrilfesték és türelem. Meg alkoholos filc. Első körben felmérjük mennyi ajándékunk van és ha sok akkor feladjuk ezt a díszítési technikát és elkezdünk csomagolni. Ez a könnyebb része, főleg, ha dobozok vannak csak. 
 Aztán az ujjunkkal nyomkodunk a dobozokra pár színes kis rénszarvasfejet.
 Alkoholos filccel rajzoljunk mindegyiknek szarvakat.

 Aztán szemeket.
Végül piros akrillal és hurkapálcikával megrajzoljuk nekik az orrokat. 


Aztán még át lehet kötni pékzsineggel, ez az én ajándékaimra még vár, mert félek, hogy így is megsérül a papír, így majd csak az éles bevetés előtt fogom átkötni őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése