2015. december 18., péntek

Bejárati ajtó előtti karácsonyi dekor

Ezt az ötletet egyértelműen loptam, és még csak nem is változtattam rajta semmit. Szóval nem, sajnos nem én vagyok a kreativ, de ez van. Az ötlet egyszerűen annyira szuper, hogy nem lehetett nem elkészíteni nekem is. Ajándékba szánom Krisztinek, de mivel tök egyszerű elkészíteni, ezért a hétvégén magamnak is fogok egyet csinálni, mert minő véletlen, pont van még egy gyümölcsös rekeszem ;)
A hozzávalók nagyon egyszerűek, kivéve a gyümölcsös rekeszt, az nekem is tök sok idő és fejtörés volt beszerezni, de végül sikerült, több méretben is ;) A festéshez akrilfestéket használtam, a ragasztáshoz kétoldalú ragasztót, mert nem voltam benne biztos, hogy Krisztinek bejönnek a dísz színei, ezért ha akarja, azokat le tudja cserélni. Magamnak ragasztópisztollyal fogom feltenni a díszeket, hogy stabilan a helyükön maradjanak. 
Tehát első körben rajzoljunk egy kb faformát a rekesz hátoldalára:, és fessük is ki szépen fehér akrillal. Ha a körvonal megvan, akkor faág szerű kis kiágazásokat is rajzoljunk a körvonalra. Alulra fessük ki a törzsét barnára.
Ha megszáradt, ráragasztjuk a kis díszeket, lehetnek saját kézzel készítettek is (nekem most ez nem fért bele az időbe sajnos).
Nekem nagyon tetszik, remélem Krisztinek is fog. És remélem magamnak is tudok készíteni egyet az ajtó elé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése