2016. január 4., hétfő

Januári fogadkozós

Nem szoktam újévi fogadalmat tenni, mert egész egyszerűen nem hiszek benne. Vagy lehet csak az új év - új én elméletben nem hiszek, tehát az új év bármiféle földöntúli hatásában. Vagy abban, hogy pont új évhez kellene kötni bizonyos dolgokat az életben, ami fontos. Szóval nem fogok fogyókúrázni az új évben (nem is vagyok túlsúlyos, maradjak csak így), nem fogok életmódot váltani az új évben (mert szerintem így is elég jó életmódot folytatok), nem fogadom meg, hogy többet mozgok (mert szerintem a heti 2 TRX és egy futás az éppen elég egy nőnek, aki nem a testéből él :P ), nem fogadom meg, hogy többet-kevesebbet dolgozok (mert úgyse én szabom meg, hanem a munkám jellege), nem fogadom meg, hogy többet leszek a családommal (mert szerintem így is eleget vagyunk együtt). Ezek szoktak lenni a top fogadalmak között egy 30-40 éves korú nőnél. Gondolom én :D Ebből a felsorolásból az látszódhat egy idegen számára (na de itt nincsenek úgyse idegenek, hiszen az egyetlen ufo én vagyok ;) ), hogy tökéletes az életem, mert nem kell fogyózni, mozgok eleget, vagyok a családommal, egészségesen élek és a többi. De nem az, amúgy. Senkinek se tökéletes az élete. Meg szerintem nincsen olyan, hogy mindenki számára egységesen tökéletes. Mindenkinek a maga arcára kell formálnia a tökéletes életét. Mert mindenkinek más a jó. Nekem az, hogy nem eszek cukrot, a másiknak meg az, hogy nem eszik csokit, a harmadiknak meg az evés se fontos. Így van ez az élet minden területén, szerintem. Szóval nem tökéletes az életem, de azt sem gondolom, hogy egy újévi fogadalomtól lenne az, vagy változna meg gyökeresen. Sajnos. Mert akkor tök sok embernek változna meg az élete. 
De az is lehet, hogy szimplán csakazértse akarok újévi fogadalmat, mert az mindenkinek van, akkor nekem nem kell :P
De azért néhány dolgot szeretnék, ami valóra válna, és nem olyan nagy dolog, tehát mondhatjuk azt, hogy az én újévi fogadalmaim a következők:
  1. Beiratkozni újra a könyvtárba. Ez a legfőbb dolgom, már januárban véghez kell vinni. Megbocsáthatatlan, hogy 2 évig nem voltam semmilyen könyvtárnak a tagja. Szeretem a könyvtár egész hangulatát, és a szagot, ami ott van. A könyvek szagát. Mondjuk dolgozhatnék egy Libriben is, az lenne a tökéletes megoldás, de amig nem rúgnak ki az egyetemről, addig jó lesz az is (elvileg az irodám egy könyvtárból nyílik, de az a baj, hogy nem feltétlen növényvédős könyvekre fenem a fogam, sajnos, akkor már nem itt tartanék...). És a legfontosabb, hogy Editkével együtt menjünk a könyvtárba, biztos, hogy imádni fogja, és milyen anya vagyok, hogy eddig ebből az élményből kihagytam!!!!
  2. Nem foglalkozok hülye emberekkel. Ezt mondjuk úgy havi szinten fogadom meg, és próbálom a technikámat (hogy ne foglalkozzak velük) tökéletesíteni, de egyelőre nem vagyok valami sikeres. Lehet ebben az is közrejátszik, hogy évi 300 hallgató megy át valamilyen formában a kezeim között, és a nagy részük nem egy IQ huszár, de legalábbis neveletlen, és nem volt gyerekszobája. 
  3. Boldognak lenni. Ezt úgy fogom kivitelezni, hogy minden nap majd próbálok legalább egy percig teljesen boldognak lenni, ha más nem, akkor valami szépre gondolok :D A technikát már gyakorlom, Krisztiánon teszteltem, szerintem működik, már az én oldalamról, az ő oldaláról a teljes értetlenség van, de hát ő férfi. Azon túl a technikához a sok mosolygás is hozzátartozik. 
Mivel három a magyar igazság, ezért nem is írok több pontot. Ahhoz képest, hogy nem szeretem az újévi fogadalmakat, ez is sok ;)
De egy a ráadás:
+1. Nem rágódni a dolgokon, amire nincsen hatásom. Ide bármi tartozhat a politikától kezdve a szomszéd nő hülye hangján keresztül az egyetem romos állapotáig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése