2016. április 6., szerda

Tavasz - uborkasaláta

Valami furcsa okból nekem a tavasz, meg a jó idő összekapcsolódik az uborkasaláta készítéssel. Nem tudom, miért van ez így, mert uborkasalátát bármikor lehetne készíteni, de télen valahogy én sose eszek ubisalit. A tuti uborkasaláta recept (legalábbis ami nekem a tuti) a Horváth Ilona recepteskönyvben van leírva. Az ördög a salátalében lakozik, nagyon sok időn keresztül képtelen voltam finom levet készíteni, de végre most sikerült. Az ubisali nekem tejföllel az igazi ;)
A lé hozzávalói:
  • fél dl ecet
  • 1 dl víz
  • cukor, ízlés szerint
  • fokhagyma ízlés szerint
És igen, az ízlés szerint, az nehéz, és nem lehet kimérni, kóstolni kell :) Az uborkát vékonyra leszeleteljük, besózzuk, kicsit állni hagyjuk, majd kinyomkodjuk a levét. Leöntjük a lével, megkavarjuk, és ehetjük is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése