2016. május 2., hétfő

Szeretetdoboz

Anyák napjára készítettük el Editkével a gyereketetőn látott nagyon cuki kis dobozt anyának, anyák napjára. Szeretetdoboznak neveztük el Editkével, mert nagy szeretettel készítettük ;) Szerintem bármilyen alkalomra megállja a helyét ajándéknak, mert egyedi és teljesen személyre szabható. A kis nyunyunak annyira tetszett, hogy megígértette velem, hogy neki is készítünk egyet majd.
A készítés amúgy nagyon egyszerű és gyorsan meg is van a kis doboz. A sablont egész egyszerűen letöltöttem Virág hírleveléből, kinyomtattam, átmásoltam, kivágtam, Editke meg lelkesen színezett és ragasztott. Kerestem hozzá pár kedves anyukás idézetet is, ami elég rövid, de frappáns is ahhoz, hogy belekerüljön a szeretet dobozba. A végeredmény egy egyedi kis dobozka lett, amitől jó kedvet és szeretetet remélhetünk, ha kinyitjuk. Köszönöm az ötletet Virágnak :) 
Editke minden ceruzát és filctollat bevetett a szép végeredményért :)
 Ragasztás.
 Három kis részből áll a dobozka.
 Editke kézírásával "MAMIJA EDITKE" :)

Rákerültek a nekem kedves kis idézetek is, hát, tudom, nem írok valami szépen kézzel, de ez van :)


 A tetejére került egy kis virág.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése