2016. november 30., szerda

Karácsonyi díszek

Elkezdődött már az adventi időszak, bár még nincsen december, de holnap már az is lesz :) Szóval éppen időszerű ez a bejegyzés, de leginkább már hamarabb kellett volna megtörténnie. Rengeteg kifogást tudnék most sorolni, hogy miért nincsen kedvem időm a blogommal foglalkozni, de nem is akarok senkit untatni az életem sötétebbik felével. Sajnos most tényleg úgy érzem, hogy nagyon sötét, de a rossz után jön a jó, szokták mondani, szóval tömöm magamba a csokit kreativkodok, és csak elmúlik majd a rossz is egyszer, és megjön a jókedvem. 
Ebből a típusú karácsonyi díszből kettőt is készítettem, pedig alapvetően nem is ilyet akartam, de ez lett a vége, és elégedett is vagyok velük. Azért készült kettő, mert most már kell gondolnom Krisztián irodájára is, egy férfi nem feltétlen azon elmélkedik, hogy mivel dobja fel az irodáját karácsony tájékán, titkárnő meg még nincsen, így igyekeztem nekik is valami dísszel előállni, ami ünnepibe öltözteti a szívüket a munkaidő alatt (uh, de fennkölt tudok én lenni...). A hozzávalók teljesen hétköznapi dolgok, amit egy erdei vagy parkban tett séta alkalmával össze lehet gyűjteni (oké, a kaspót nem feltétlen, bár egyik-másik szemetes parkban még lehet azt is találna az ember 😝), és a terméseken kívül csak egy ragasztópisztoly és lelkesedés kell. Ha ez megvan, akkor még vegyünk elő néhány fából kivágott kis lapocskát, én ezt tavaly apától kaptam, és olyan jól gazdálkodtam vele, hogy az idénre is maradt 😏, és természetesen gyertyát, ha adventi "koszorút" készítünk. Aztán szurkáljuk ízlés szerint a fenyőágakat, terméseket, iratozzuk fel a fakorongot, és készen is van a dísz. 

Minden kedves idelátogatónak jó karácsonyi készülődést kívánok 💕

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése