2016. december 2., péntek

Az én levelem a Jézuskának

Az idén kicsit elkéstem ezzel a bejegyzéssel is, pedig már olyan régen kigondoltam, hogy mi mindent fogok "kérni" a Jézuskától. 
És mielőtt bárki azt hinné, hogy teljesen meghülyültem, leírom, hogy én tényleg szeretek elelmélkedni rajta, hogy mi jönne jól, és hiszek a pozitív gondolatok erejében, bár tárgyi kívánságoknál nem annyira, de hogy az élet folyását nagyban befolyásolja az, hogy a fejünkben mit gondolunk, abban szentül hiszek. Persze ehhez egy nem üres fej is kell, ez nyilvánvaló. De ez ismét egy másik bejegyzés témája lenne, ha megíródna valaha. 
Szóval első körben a legnagyobb tárgyi vágyam, egy habszifon! Tádám, mekkora egyszerű dolgokkal lehet nagy örömöt okozni. Oké, amúgy nem is annyira egyszerű ez a dolog, mert elég drága mulatság egy habszifon. Magam sem gondoltam volna, mikor olyan szeptember-október környékén kigondoltam, hogy mindenképpen nagy szükségem van egy habszifonra. Teljesen tökéletes lenne egy retro változat is amúgy, amit gyerekkoromban használt mindenki. Persze azóta már nagyon dizájnos változatok is vannak, mint ez például. Hátha a Jézuskám nem tud olvasni, de a képi megjelenítést azért érti majd 😉
Aztán olyan kívánságom is volt a kívánságlistán, ami időközben teljesült, egy parfüm, ami téli, és amit imádok. Ezúton is köszönöm a kis nyunyumnak, aki nem árulta el a meglepit, és be is csomagolta a saját két kis kezével 💗 Most ez a kedvencem.
Aztán még tudom, hogy az egyik "Jézuska" köntössel is készül nekem, hát arra is nagyon vágyok :) Ide nem teszek be képet, mert csak olyan van a neten, amiben egy lány is van, és még nem változtam át szőke nagymellű cicababává :P 
Szeretnék még könyveket. És hozzá időt, amikor el tudom olvasni :D Ehhez csak egy példát teszek ide, az sem olvasós kifejezetten, de hátha valaki nem ismeri, és pedig nagyon tuti lehet! Keri Smith: Nyard ki ezt a naplót! Stresszlevezetésnek nagyon is optimális 😁
Aztán amire szintén már hónapok óta vágyok az ez a nude sminkkészlet (oké, irreális a Bobby Brown, de aki nagyot sem mer álmodni, azzal mi lesz):
Nem maradhatnak ki a mindenféle konyhai szöttyi-möttyik sem. Például egy cake pop sütő mekkora királyság lenne, vagy egy kis karika fánksütő? 

Örök problémám a mézeskalács díszítése. Krisztiántól kaptam nagyon tuti eszközöket ehhez pár éve, de sajnos nem boldogulok velük. Vagy én vagyok a béna, vagy aza eszközök nem is pont mézeskalács díszítésére valók. Szóval az új kiszemelt példányom ez:
Illetve a mindeféle díszítőtollak is jók lennének, de az a bajom, hogy azt valószínűleg az Editke Jézuskája (=én) már valahogy előre meg fogja venni, háááát, talán saját magának? .... 😈
A varráshoz és mindenféle kreativkodáshoz pedig egy cakkos cikkcakk olló a nagy vágyam.
És amit a Jézuska nem biztos, hogy magtól tudna hozni, az ez a cipő, 38-as méretben... Igazából olyat szeretnék, mint a második képen, de mindenképpen piros hátuljával. Ilyet nem lehet amúgy kapni,d e sebaj, álmodni lehet.

Ha visszatérek a földre, akkor meg szeretnék még egy nagyon jó otthoni öltözetet a h&m-ból. Erre sem tudok lineklni, de nagyon tutikat láttam a boltban, de egyelőre csak ácsingóztam. És pizsamát, természetesen, mert a pizsama a kedvenc viseletem a fekete ruha után 😛 Ezt sem linkelem, mert csak nagymellű szőkékkel együtt tudnám, ez az élet. A női ruhákat úgy tűnik, velük lehet a legjobban értékesíteni.
Aztán nagyon szeretnék sínes sálat, elsőkörben egy szép pirosat, ami nem kötött, hanem finom anyagú és NEM azért viselem, miután levettem a kabátot, mert fáj a torkom, hanem mert a sál öltöztet. Aki ezt nem tudja, az nem tud semmit. Továbbá karkötőket rózsaszín, piros és kék színben, és gyűrűket, jajjjjj, azt hiszem, ebből bármennyit be tudok fogadni. Persze, ami szép. 


És a legfontosabb, nagyon jó lenne, ha a Jézuska gondolna az arcbőrömre is, és hozna nekem Idealia krémet 😕
Azt hiszem, ezzel kb 5 évre elég ötletet adtam a Jézuskának, de hozzáteszem, hogy én bárminek örülök, és puszinak is, vagy egy rajzolt autónak 💋 Mert nem is az ajándék a lényeg karácsonykor, hanem, hogy együtt legyünk (oké, tudom hogy ez tök ellentétben van a fent betett sok-sok képpel, de néha nekem is el lehet engedni a fantáziámat, és álmodozni). 
Szerintem az idén ez a legcukibb karácsonyi video, és ez mondja el legjobban, mit szeretnék a fa alá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése