2017. január 10., kedd

Baconbe tekert aszalt szilvával töltött sertésszűz

Ez a kaja eléggé megizzasztott, mert az általam használt recept valamint anyukám és más segítők szerint is a sertésszűznek egy fél-1 óra alatt simán meg kellett volna sülnie a sütőben, és bizony nekem nem sült meg. Hogy ebben én voltam-e a ludas, vagy a sütő, vagy az, hogy fel volt tekerve a husi, nem tudom, de végül igaz sokkal több idő alatt, de megsült a szűzpecsenye, és finom is lett, ezért közreadom a receptet. Az ötlet az internetről van, ahol almával töltötték a husit, de én aszalt szilvával készítettem el, szerintem így finomabb lett, de nyilván ízlések és pofonok. 
A hozzávalók elég egyszerűek:
  • sertésszűz szeletelve 
  • aszalt szilva
  • csíkokra vágott bacon 
  • só, bors ízlés szerint
A husit nem klopfoltam, hanem csak a tenyeremmel szétnyomkodtam kicsit. A hentes kicsit vastagabb ujjnyira szeletelte őket. A szeletekbe aszalt szilvát tettem, felgöngyöltem és az egészet belecsomagoltam a szeletelt szalonnába. Egy jénai aljába nagyon kevés vizet öntöttem, belesorakoztattam a husikat, alufóliával lefedve addig sütöttem, amig meg nem puhultak. Mazsolás rizzsel ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése