2017. január 4., szerda

Téli ajtódísz

Ezt a kis ajtódísz ötletet a kedvenc kreativ gyerek oldalamon láttam, ami nem más, mint a krokotak. A fenyőfák hajtogatása, és a házikók ötlete is onnan van. 
Amiért nagyon tetszik nekem ez a kis ajtódísz, mert nem annyira karácsonyi, aminek már amúgy is vége van, így egy kicsit tovább lehet az ajtón, mint a teljesen karácsonyi témájúak. Aztán az már lehet az én bajom csak, hogy zavar, ha január-februárban is karácsonyi ajtódísz van az ajtómon, valószínűleg túl sok időm van ezekkel a dolgokkal foglalkozni (ezt meg is kapom rendszeresen :P ). Aztán a másik nagyon szimpatikus megoldás, hogy a kis házikók wc papír gurigából vannak. A wc papír guriga az egyik legsokoldalúbb szemét szerintem, nagyon szeretem, akármilyen hülyén is hangzik ez :) 
Hozzávalók:
  • wc papír guriga
  • színes origami papírok
  • kevés vatelin
  • alkoholos filc
  • koszorú alap
  • fehér anyag a koszorú bevonásához
  • pár kis pompon dísznek
Első körben meghajtogatjuk a fenyőfákat, ahhoz az utasításokat itt találhatjuk. Ez a legidőigényesebb dolog, de nagyon megéri, mert akár fehér sima fénymásolópapírból is nagyon látványos fát lehet készíteni. Vastagabb kartonból nagyon nehéz, ezért inkább vékonyabból érdemes elkészíteni.
Ha ezzel megvagyunk, akkor jöhetnek a házikók, az volt a legjobb része a dísznek. Az ajtókat és ablakokat színes papírra rajzoljuk és kivágjuk, nálunk ezt Editke csinálta. Addig én meghajtogattam a tetőt a házikóknak, és behajtottam a gurigákat. A házikó elkészítése itt van. 
Aztán ha elkészült minden, akkor egy koszorú alapot bevonunk fehér anyaggal, ragasztópisztollyal felragasztjuk a fákat és a házikókat, és készen is vagyunk. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése