2017. február 28., kedd

Update meggyes

Ezt a receptet nem update verzióban, tehát normál bármilyen liszttel el lehet készíteni, de nekem most a sokak által utált és elítélt pfúúúj Norbi liszttel készült. Ez van, nekem bevált, bár magát az embert nem feltétlen kedvelem, a módszere nekem jó, tehát használom 😀
A süti egyszerű és finom, és SÜTI szóval nekem bármilyen mennyiségben jöhet. Editkének is ízlett, Krisztiánnak nem kifejezetten, mert nem krémes, de azért nagy duzzogva ő is evett belőle, szegény ember, néha sajnálom, hogy ilyen sorsra jutott 😜
Hozzávalók egy kisebb tepsihez:
  • 2 egész tojás
  • 5 dkg olaj
  • 5 dkg édesítő (nekem most xilit volt)
  • egy csipet só
  • 25 dkg liszt
  • fél csomag sütőpor
  • 4 dl tej
  • egy fél üveg meggybefőtt, vagy magozott meggy, fagyasztott, bármilyen
A tojásokat az olajjal jól kikeverjük, hozzáadjuk az édesítőt, majd a liszttel elkevert sütőport és a tejet. Egy sütőpapírral kibélelt tepsibe öntjük, tetejére tesszük a meggyet, és 180 fokon kb 25 percig sütjük.
Gyorsan megvan, és finom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése