2017. december 12., kedd

Mézes puszedli

Ezt a receptet Pötyi nénitől kaptam, ő sütötte ezt a mézes puszedlit tavaly, és Editkének nagyon ízlett. Így az idén én is megpróbáltam, és nekem is finom lett, gyorsan el is fogyott. Ez eredeti recept itt van. 
Hozzávalók:
  • 2,5 bögre rétesliszt
  • fél bögre ch csökkentett liszt
  • fél bögre ertirit (vagy cukor)
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 teáskanál mézeskalács fűszer
  • 2 teáskanál cukrozatlan kakaópor
  • 2 egész tojás
  • 7 dkg vaj
  • fél bögre méz
  • 1,5 evőkanál tejföl
Az arányokon kicsit változtattam, mert a lisztemnek kicsit több tejföl kellett. Az összetevőket összegyúrjuk, diónyi gombócokat formálunk belőle és 190 fokon 12 perc alatt készre sütjük. Finom és egyből puha.
Én mogyorótejes-banánturmixszal ettem, nagyon finomak voltak így együtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése