2019. február 12., kedd

Túrófánk

Mindig itt keresem a saját receptjeim között a túrófánkot, mert számtalanszor sütöttem már, de úgy tűnik, még sose tettem fel ide a receptet. Sajnos elég sok recepttel vagyok így... 
De most a túrófánkot pótolom, mert nálunk nagy kedvenc, és majd ha Editke is sütni-főzni fog, akkor nehogy már ne találja meg a jó öreg anyja receptjei között a túrófánkot! Erős a nyomás a receptek leírására, mert Editkének azt mondtam egyszer, hogy azért is írom ide a recepteket, hogy ő felnőtt korában innen tudjon sütni-főzni. Ezt úgy megjegyezte, hogy sokszor meg is kérdezi, hogy ugye anya a blogról nézed a receptet, amit nekem is írsz. Kis cukim. 
Szóval a túrófánk.
Hozzávalók:
  • 25 dkg túró
  • 25 dkg liszt
  • 1 dl tejföl
  • 2 tojás
  • egy teáskanál szódabikarbóna
  • 2 teáskanál cukor
  • csipet só
  • olaj a sütéshez
A hozzávalókat összegyúrjuk, diónyi darabokat formálunk belőlük, majd forró olajban kisütjük. Ennyire egyszerű, gyorsan készen van és finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése