2011. november 25., péntek

Nagyon szupi

ajándékot kaptam Andreától, pedig szerinte nem is "személyre" szabott, pedig az. Nem hitte el nekem, hát most leírom, hátha így meggyőzőbb leszek :D
Ugyan egy ajándék lefényképezésében semmi extra kreatív dolog sincs, de nekem annyira tetszik-ízlik mindegyik, hogy csak beteszem ide.



A tea az egyik nagy kedvencem, már gyerekkoromtól kezdve, szóval az abszolúte telitalálat :) A kekszes sütik meg a gyengéim, főleg az ilyen finom csokidarabosak-vajasak. Igaz a tejmentes diéta miatt én ilyet nem ehetek, de azért megszagolgattam és egyet este ettem is, amikor nem szopizik már Editke, remélhetőleg nem lesz tőle baja. Szívem szerint kávé mellé innám, de mivel azt is zabtejjel kényszerülök inni, így már meg sem kottyan, hogy nem ehetek mellé csokis kekszet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése