2012. július 19., csütörtök

Az előző receptem

úgy látom nem jött be senkinek. Azért annyira nem gáz, mint amilyennek hangzik, aki szereti a koviubit, annak ízleni fog! Na de nem erőszak a disznótor, majdcsak rákap vki :)
Ma néhány keresztszemes mintát akarok ide feltölteni, amit a PCStitch kedvenc kis programommal kreáltam tegnap. Nagyon szeretem ezt a programot, mert tök egyedi mintákat lehet vele csinálni, illetve lehetne, ha annyi időm lenne, mint a tenger. Így csak viszonylag egyszerűbbekbe kezdek bele, mert úgysem lenne időm egy egész nagyot megcsinálni, de amint Editke nő egy kicsit, vagy nyerünk a lottón vagy bármi ilyesmi történik, és több időm lesz, a horgolás mellett azon nyomban keresztszemes mintákat fogok gyártani. Amúgy rengeteget lehet találni a neten is, szóval effektíve túl sok értelme nincsen legyártani, de nekem örömet okoz, hogy kitaláljam, hogy melyik kis keresztet hova tegyem, milyen színű legyen, hol legyen körbehímezve, kikapcsolnak ezek a dolgok, ugyanúgy, mint az írás. És ha már egyszer megcsinálom őket, akkor fel is töltöm ide, hátha valaki valami csoda folytán idekeveredik és pont az én mintám tetszik meg neki.
Tegnap nyuszis mintákat csináltam, azon egyszerű okból kifolyólag, mert Editkét nyuszinak hívjuk már egy ideje, valószínűleg így is fog ez maradni, kiszorítva számos rendkívül értelmes becézést, mint a husi és cica :) Amúgy én még Béluskának is hívom, amit Krisztián kevésbé értékel, és mindig csak akkor szabad neki mondanom, amikor nem hallják a szomszédok, mert szerinte hülyének fognak minket nézni. Mondtam neki, hogy engem speciel pont nem érdekelnek a szomszédok, és akkor is Béluskának fogom hívni, mert néha olyan Béluska, tényleg. Hm, azt hiszem ezt rajtam kívül senki nem érti meg, de sebaj. Mártit is hívták anyáék Janinak, és mégse lett belőle meghasonult személyiség, szóval nem aggódok. Én meg annak idején ugyanúgy nyuszika voltam a családban, hát akkor ne maradjunk már nyúl nélkül most se.
A minták nem bonyolultak, és ha egyszer is valamikor lesz rá időm, akkor ajtódíszre és képkeretbe fogom őket tenni, már a hímzett mintát. Ajtódíszre láttam tegnap egy olyan tuti ötletet, csak az a baj, hogy nem mentettem el a linket, így nem tudom ide beszúrni, de majd ha megtalálom, beteszem, vagy ha ne adja a jó Istenke, de megcsinálom az ajtódíszt, akkor meg pláne beteszem ide. Nem is próbálom meg körülírni, hogy milyen volt, mert ebben nem vagyok jó, és senki se tudná a leírásom alapján elképzelni, így nem is fárasztom magam vele.
Na és íme a kis honey-bunny minták. A nagy részét amúgy neten fellelhető mintákról vettem, vagy már kész hímzésről próbáltam lemásolni, de mindegyik saját kreálmány, ezért nem érzem magam rosszul a másolás miatt :)
Az én kedvencem a szürkeárnyalatos nyuszi, egyszerűen annyira cuki, ezt tuti fix, hogy meg fogom csinálni Editkének, bár inkább magamnak, mert Editke jobban értékeli a színes dolgokat, mint az ilyen árnyalatos képeket. De majd ha megnő, hátha neki is fog tetszeni.


1 megjegyzés:

  1. Azért majd fogjatok gyanút, ha Editkém jövendőbelije esetleg Béla találna lenni...
    Pusziiii!

    VálaszTörlés