2014. június 23., hétfő

Szalmabála fotózás

Ez nem az én kreativkodásom, de azért nekem is részem van benne (csak én fetrengtem a bálákon), és nehogy szó érje a házam elejét, hogy ritkulnak a bejegyzések, ezért ide is felteszem azt az egyetlen nyers képet, amit kikunyiztam Krisztitől. 
A fotózás körülményei nem igazán voltak optimálisak (egy gyerek az autóban nem aludt, hanem csokit evett, egy gyerek a nyaralóban aludt, és bíztunk benne, hogy nem is kel fel, egy gyerek stabilan a mamánál volt, azért ez megnyugtató, vele nem lehet baj :P és egy kukkoló traktoros bácsi a nyomunkban...), de hála Kriszti kitartásának és utasításainak, na meg a tehetségének, nagyon jó képek készültek, amelyeken majd még dolgozik, de itt egy teljesen orginiale, nem photoshopos "nyers" kép, ami azért nem semmi! (Oké, tök büszke vagyok rá, hogy ilyen kép készült rólam, no) Köszönöm Kriszti <3
(És aki nem hiszi, hogy nem fotoshop, az járjon utána és fusson sokat :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése