2014. október 27., hétfő

Halloweeni ajtódísz

Halloweenre ajtódísz is kell, hát ez egyértelmű :) A denevérek már kint lógnak lassan egy hete, vártam, hogy mikor potyognak le onnan, de jól tartja őket a fa, nincsen velük semmi gond :) Remek ötlet volt felapplikálni őket rá, sokkal-sokkal jobbak így, mint bárhogyan máshogyan.
És nem bírom ki, de annyira utálom a majomkodó embereket, akik nulla öltettel másolják a másikat, ha jobbra nézel, ő is jobbra néz, ha halloweenra készülsz, ő is, de csak azért, hogy megmutassa, kivagyokmivagyok, de közben a saját ötlete vagy lelkesedése nulla. Szerintem igenis érződik az egy díszítésen, hogy szívvel-lélekkel készítették-e vagy csak majomkodtak. Ezt a lelki nyugalmam érdekében kellett leírnom, de lehet majd a privát helyemen még puffogok ezen pár sort, bocsi minden kedves olvasómtól :) De aki ismer, az tudja, hogy nekem ez kell, és köszönöm <3
Szóval a halloweeni ajtódíszemet tök régen megterveztem, csak mivel van egy rahedli munkám, így a kivitelezéssel elcsúsztam kicsit. Pedig töltöttem ám le mindenféle jó kis formákat, amiket filcből el is kezdtem megvarrni, de viszonylag gyorsan megvilágosodtam, hogy a varrás kontra diplomajavítás meccsen a diploma nyert 0-2-re, így ki kellett találnom valamit. De sokáig nem törtem a fejemet, mert elkísértem Zsuzskát az Aranyvirágcserpébe, és ott megszállt az isteni sugallat, és meg is találtam azokat a díszeket a koszorúmra, amiket akartam is varrni. Filcből voltak, és lézervágóval vágták ki, legalábbis a boltos Erzsi szerint, és szerinte úgyse tudtam volna én megvarrni ilyen szépre (khm....khm....). Elnézem neki, mert kedvelem, de amúgy ilyen kijelentést, hááááát :D
Az alap koszorúm egy szalmakoszorú volt, amit bevontam zsákvászonnal, mert vettem belőle fél métert a boltban, mert a nénik nem tudtak az ollójukkal csak annyit levágni, de legalább így tök sok mindenre fel tudom/tudtam használni :) Szóval levágtam a zsákanyagból sok csíkot, amit rátekertem a koszorúalapra, és gombostűvel rögzítettem. 


Aztán megvettem a kis figurákat, elrendeztem szépen a koszorún, és gombostűvel odatűztem azokat is, és voilá, kész a díszem:

Editke is beállt a kompozícióba, szerintem illik oda, kis nyunyusom. 
És őszöltünk is egyet, Parádsasváron, nagyon jó volt, akárki akármit is mond, nem volt se hó, se gázos idő, és kész :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése