2014. október 28., kedd

Szellemkastély mécsestartó halloweenre

Mit ér egy jó kis halloweeni ijesztgetős buli ijesztő mécsestartó nélkül? Semmit, naugye :) Feltétlenül szükségem volt nekem is a tavalyi ötlet után valami újra, amit hát megint csak Levendulalánytól koppintottam, de hát mit lehet tenni, ha olyan jókat talál ki. A kivitelezés rendkívül nagyon egyszerű, kb 2 órás meló van vele, de abban már az is benne van, hogy megcsodáltuk a kész lámpást és előkerestük valami rejtett fiókból a mécseseinket, és le is fotóztuk a kész munkát. Szóval nagyon egyszerű, de mégis nagyszerű ötlet ez. Nagy dolgokra nincsen is szükség hozzá, csak egy befőttesüvegre, fekete kartonra, ceruzára, vonalzóra, ollóra, sniccerre és némi kézügyességre. 
Először is lemérjük, hogy mekkora papír fogja körbeérni az üvegünket. Én kicsit elbénáztam, és keskenyebbet vágtam le, dehát ez nem meglepő.... Mérésben béna vagyok. Ha kivágtuk a megfelelő méretű papírdarabot, akkor rajzolunk rá egy igazi szellemkastélyt, sok-sok ablakkal, tornyokkal meg minden.
Ha ez készen van, akkor kivágjuk ollóval a nagyobb körvonalak mentén a kastélyt, aztán meg birkatürelemmel sniccerrel vágódeszkán az ablakokat, ahol majd világítani fog a mécses kifelé :)
Ráragasztjuk a kastélyt a befőttes üvegre celluxszal, aztán beletesszük a mécsest, leoltjuk a villanyt, és örülünk, hogy milyen szép halloweeni mécsestartónk van :)
Nekem nagyon tetszik, mert az az igazi egyszerű mégis mutatós DIY dolog. Remélem majd a halloweeni vendégeinknek is tetszeni fog, mi addig is használjuk minden este szorgosan, Editkének is nagyon tetszik :)

2 megjegyzés:

  1. Ó, hát ilyet én is szeretnék...olyan szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzska, te ennél sokkal szebbet is tudnál rajzolni, még zsiráfot is tehetnél bele :) <3

      Törlés