2014. november 27., csütörtök

Bagolypárna karácsonyra

Elég régen kitaláltam, hogy Kriszti Lénája és Adélja bagolypárnát fog tőlem kapni karácsonyra. Igazból onnan indult az ötlet, hogy Kriszti átküldött nekem egy képet, amin nagyon cuki gyerekszoba dekoráció volt, és ezen láttam egy bagoly párnát, ami Krisztinek is nagyon tetszett. A képet már nem tudom, hova tettem el, ezért belinkelni vagy betenni se tudom. Végülis egyáltalán nem olyan lett a párna mint a képen, mert egy másmilyen típusú anyagot kaptam, ami nagyon cuki és puha. Kriszti meg azt kérte, hogy ne legyen nagyon kitömve a párna, mert Léna majd hátha azon akar aludni, és akkor ne legyen túl magas. Tehát végülis nem díszpárnák készültek, hanem ilyen kis szerethető gyerekpárnák.  
Az anyag és a kiindulási pont ez volt. 
Egy fonalgombolyagot is odatettem a képre, mert abból csináltam a baglyoknak a fülét. Aztán szabadkézzel rajzoltam egy bagoly fejet, ez lett a szabásmintám. Nem igazán szoktam én magam szabadkézzel rajzolni, mert nem vagyok benne ügyes, de nyomtatni ilyen nagy fejet nem tudtam, mert ez a szabásminta nagyobb, mint egy A4es lap, meg hát gondoltam egy bagolyfejet már csak lerajzolok kézzel.
És aztán ki is szabtam az anyagból. Közben egy másik fonal is képbe került, de végül a barnát használtam mindkét párnánál. 
Ez a kisebb bagolypárna volt, a nagyobb az kb 7-10 cm-vel lett nagyobb. A fülükhöz varrtam a fonalakat, hogy legyen kis bojtjuk a fülükön (szégyenszemre nem tudom, mi ennek a hivatalos és szakszerű megnevezése...). Összevarrva ilyenek lettek a kis párnák:
Aztán jött az izgi része a dolognak, nagy szemeket és szárnyat varrni a baglyoknak. A szemeiknek két kört vágtam ki filcből, egy nagyobbat meg egy kisebbet, a csőrük kis filcháromszög lett, a szárnyukat meg szintén szabad kézzel rajzolt sablonnal szabtam, ha már ilyen jól belejöttem a rajzolásba, miért is ne :D A belsejüket aprított szivaccsal tömtem ki, Kriszti kérésére nem lettek nagyon magasak a párnák. És voilá, készen is lettek a kis bagolypárnáim :) Én nagyon szeretem őket, és karácsony után csinálok Editkének is egyet, mert szerintem ő is imádna ilyen pihe-puha párnán aludni :) 





Imádom őket, na, azokkal a nagy gülü szemeikkel :D És főleg azért, mert ők teljesen az én agyam szüleményei (milyen agyam lehet, hűha...), tehát nem használtam fel senkinek a kreativságát hozzá, hanem az enyémek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése