2014. december 8., hétfő

Hóember girland karácsonyra

Nagyon cuki ötletet láttam még a tél elején valamelyik kreativ portál fb oldalán. A linket persze nem mentettem el, gondolom valami külföldi blogból vették az ötletet, de nagyon kis cuki hóembereket gyártottak le wc papír gurigából. Így már eleve nyertes volt a dolog, hiszen imádok mindent, ami gurigából készül, mert egyszerű, mindig kéznél van (hahaha... :D), és sokoldalúan, sőt talán végtelen számban felhasználható alapanyag. Girlandnak meg amúgy is tökéletes, én is készítettem már belőle jó pár darabot (télapósat, baglyosat, denevéreset), úgyhogy ez a hóemberes se maradhatott ki.
Mivel Editke a jó múltkorában közelebbi kapcsolatot alakított ki az akrilfestékkel, így megengedtem neki, hogy most is segítsen a gyártásban. Nagyon élvezte :) Én néha kevésbé élvezem, mert próbál ő egyem meg a lehető legnagyobb belátással festeni, dehát így is csupa festék lesz a keze, és kb 3x annyi festékkel fest le egy gurigát, mint amennyivel az lehetséges lenne, de hát így fejlődik, ügyesedik majd, legalábbis ezt remélem. De annyira szeret festeni, öröm nézni, komolyan. Már akkor öröm, ha éppen el tudok vonatkoztatni a sok-sok festék-kárbemeneteltől, és az akrilfesték árától :D
Hozzávalók:
  • sok-sok wc papír guriga
  • fehér, fekete, narancs akrilfesték
  • ecset
  • ezüst szál, vagy valamilyen zsineg, amire felfűzzük a hóembereket
A gurigákat lefestjük fehérre.

Hát ezeken kicsit több festék van, mint kellene, de legalább tényleg olyan hatása van a festéktömörülésnek, mintha hóból lennének a hóemberek ;)
Ezután fekete akrillal festünk a hóembereknek kalapot, szájat, szemet, kezet, naranccsal meg répaorrot. És készen is vannak a hóembereink :)


Egy éles tűvel kilyukasztottam a hóembereket, felfűztem ezüst szálra (most találtam egy dobozban, úgy megörültem neki, nem is tudtam, hogy van ilyenem itthon :) ), és felakasztottam az ablakba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése