2014. december 9., kedd

Kávékapszula angyalok - karácsonyi dekoráció

Nagyon régóta készülök megcsinálni ezeket az angyalokat, de nem lehet hozzájuk fejet kapni, ami nagyon is helytelen dolog, és ejnye-bejnye irgumburgum nagykabát meg minden fene. De tényleg nem lehet kapni itt nálunk ezt a normál méretű hungarocell, vagy préseltgolyó babafejet, ami tök gáz így karácsony előtt, dehát halloween előtt meg fekete akril nem volt az Aranyvirágcserépben, tehát ez úgy várható volt. Ezért még mindig elég sok kávékapszulám árválkodik és várja jobb sorsát a konyhában, nem tudom, mi lesz velük :( De a kisebb méretű kávékapszulákhoz kaptam ám fejet, mondjuk nem olyat, amilyet szerettem volna, de felülemelkedtem ezen az apróságon, és legyártottuk Editkével az angyalkákat. A tejesdoboz házikóim mellé készültek az angyalok, és végül még jó is, hogy a kisebb kapszulát használtam fel, mert a nagyok nem passzoltak volna méretben a házikókhoz, ezek meg nagyon cukik ott az ablakpárkányban Editkénél a házikók mellett. 

Hozzávalók:
  • kiürült kávékapszulák (én nem olyan régen világosodtam meg, hogy több méret van ezekből, az angyalkákhoz a Krisztitől kapott kisebb méretűt használtam fel)
  • babahaj
  • préselt papírgolyó vagy hungarocellgömb
  • kevés maradék szalag sálnak meg sapidísznek
  • tortapapír a szárnyakhoz
  • ragasztópisztoly
  • alkoholos filc
Az angyalok teste lesz a kávékapszula, erre ráragasztjuk a hungarocellgömböt fejnek. A babahajat levágjuk méretre (ez kéne nekem is, nesze neked, hajhosszabbítás) és felragasztjuk a fejre. Tortapapírból kivágjuk a szárnynak valót, azt is felragasztjuk az angyalka hátuljára. Ha szeretnénk sapis angyalt, akkor a sapkája egy másik kapszulából készül, amire körbe ragasztunk egy kevés szalagot dísznek. A nyakukba szalagsálat kötünk, megrajzoljuk a szemüket-szájukat (szempillájukat), és készen is vannak az angyalkák. Editke egy angyalnak rajzolta meg a száját, nagyon kis csókos szájat rajzolt neki, azóta puszis-angyalnak hívja, és szerinte az én angyalkámnak akar puszit adni :)
Editke is készített egyet, persze nyilván segítséggel :P :)
A négy kis angyalka, ott a puszis angyal is ;)
 Puszis és sapis.
 Sapi nélküli, csíkossálas-szempillás.
 És az én kedvencem, a csipkés. A ruhája aljára is került egy kis csipke dísz.
 Végső lakhelyükön; a házikók mellett.



Így most már teljes Editke karácsonyi ablakdíszítése. Hétvégén az ablakmatrica hóemberek és hópelyhet is felkerültek a tiszta ablakokra, így most már biztosan meglát minket a Jézuska, és valami szép ajándékot fog hozni ;)

1 megjegyzés: