2014. december 4., csütörtök

Hóember, mikulás és rénszarvas díszek karácsonyra

Editkével gyártmányoztuk le ezeket a cuki kis parafadugó díszeket. Igazából nem egy nagy durranás, de gyerekkel is simán el lehet készíteni, és jó ötlet odaadni a kis barátoknak télapóra, hogy ne mindenkitől csokimikulást kapjon az a gyerek ;) Editke nagyon élvezte a készítést, mert végre megkaparinthatta az akrilfestékemet, amit pedig eddig nem adtam neki oda soha, és próbáltam elsütni az anya-kártyát, hogy ez az anyukáknak való festék, a gyerekeknek való meg a vízfesték, hát azt hiszem, idáig működött ez a dolog, most meg már ezután nem fog, hogy odaadtam neki. De végülis azt kell mondanom, hogy tök ügyesen bánt az akrilfestékkel is a nyunyus, szóval megkaphatja néhanapján, ha valamit együtt kreativkodunk. 
Mikor ezt a képet készítettem, akkor azt mondta Editke, hogy anya, bocs, nem tudok odanézni, mert nagyon koncentrálok, hogy szép legyen :) Hát imádom, na. (Ilyenkor, mikor nem hisztis, egyhelyben ül a fenekén, és éppen szót fogad.... Ez az esetek kb 40%-a...)
Hozzávalók a díszekhez:
  • akrilfesték: piros, fehér, barna, fekete, narancs
  • parafadugók (de a szilikon is jó)
  • ecset
  • fogpiszkáló ;)
  • egy férj, aki sok bort tárol otthon
A dolog nagyon egyszerű, lefestjük a parafadugókat fehérre, ha hóembert szeretnénk, pirosra, ha mikulást, és barnára, ha rénszarvast. Hagyjuk száradni, díszítjük és készen is van. A télapó kicsit nehezebb, én berajzoltam előre, hogy hol kell pirosra festeni, mert az arcánál marad az eredeti barna szín. Editke ezeket nem csinálta, csak az egyszínű hóembert és Rudolfot, a rénszarvast.

Nem kicsit lett festékes Editke keze, de ettől próbáltam elvonatkoztatni...
Előrajzoltam a télapónak szánt dugót:
 És a kész művek :D




Szerintem cukik lettek, egy délutánt el lehet velük tölteni, és sok eszköz meg cucc nem kell hozzá, és tök látványos a végeredmény.
És most muszáj a nagy kedvenc fényképemet idetenni, valószínűleg most minden bejegyzés végére jut egy Kryszfotó ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése