2015. május 4., hétfő

Anyák napjára

Igaz, hogy pont egy napja volt anyák napja, de hát ilyen ez a blogolás, néha nem jut rá rendesen idő. Főleg, ha az ember éppen elelmélkedős életszakaszában van, amit nem feltétlenül akar a nagy közzel megosztani, akkor nehéz (nekem) más témában könnyed írást produkálni. Valószínűleg ezért (is) jó, hogy nem lettem író, állandóan alkotói válságban lennék :D
De az anyák napja. Az idén nem mentünk haza anyák napjára Berénybe, így a postára bíztam az ajándékok kikézbesítését. Ezért valami olyan ajándékot kellett kitalálnom, ami saját készítésű (nekem ez fontos), és a posta se tud benne nagyobb kárt tenni. Így kézlenyomat virágokat készítettünk Editkével meg Krisztiánnal, meg én még kreáltam mellé ajándékkísérő kártyát is, mert azt gondolom, hogy talán mindenki jobban örül egy saját kézzel legyártott kis kártyának, mint amit a boltban készen megvehetünk, hiszen ebben az sk gyártmányban benne van minden szeretet, amit a megajándékozott irányába érzek, és amig készítem, addig is arra a személyre gondolok, akié lesz. Lehet szentimentális vagyok ebben, hát ez van. 
A kézelenyomat virágot nagyon könnyű elkészíteni, még egy ovissal is. Nem kell hozzá sok minden, és gyorsan készen is van. Amire szükség lesz: 
  • akrilfesték különböző színekben
  • kemény papír (maradék karton, esetleg egy doboz kifordítva is megteszi)
  • szívószál
  • zseniliadrót
  • ragasztópisztoly
Első körben az akrilfestékkel befestjük a tenyerünket. Érdemes jó sok vízzel hígítani, mert gyorsan szárad kézen az akrilfesték. Rányomjuk a kezet a kartonpapírra, és hagyjuk megszáradni a lenyomatot, aztán körben kivágjuk. A hátuljára ráragasztjuk a szívószálat, a zseníliadrótból hajtogatunk hozzá levelet, és készen is van :)

A saját készítésű ajándékkártyák pedig ilyenek lettek: 

Igaz ez nem a végállapotuk, mert még a ceruzás előírás rajta van (khm, mindig elrontom a kézzel írást, ez van...), de azért látszik a minta, szerintem aranyosak ezek a kismadaras-pöttyös minták.
És a kis nyunyusom az anyák napi csokorral, nagyon szépen köszönöm ez úton is, minden résztvevőnek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése