2015. május 31., vasárnap

Nyári ajtódísz

Nagyon nem haladok a bejegyzéseim közlésével, mert mindig van valami, ami hátráltat. De ez az ajtódísz most igazán friss, mert tegnap készítettem el, és tadam, ma már itt is landolt a blogon. Más kérdés, hogy még karácsonyi ajándékok is várnak a közlésre, aztán már lassan fél év múlva megint karácsony... 
De lássuk most ezt a nagyon cuki ajtódíszt, ami tényleg egy filléres megoldás, már ha minden van otthon :P De nem, viccen kívül, nagyon kevés dolog kell hozzá, és szerintem nagyon mutatós. Az ihletet Masniblogról vettem. Az ajtódíszemből rögtön kettő is készült, mert annyira cukinak találtam, hogy csináltam egyet Nórának is, hogy a rosszabb napokon jó kedvre derítse ;) Kicsit változtattam a kialakításon, mert nem volt itthon raffiám, és nem volt kedvem az Aranyvirágcserépben megvenni arany áron, én így nem raffiával, hanem zsákanyaggal vontam be az alap hungarocell karikát.

Hozzávalók:

  • zsákanyag
  • hungarocell ajtódísz karika
  • színes vastag karton, vagy scrapbook papír
  • ragasztópisztoly
  • zsinór
  • színes papírok
  • türelem :)
Először is a zsákanyagból kb 4-6 cm-s csíkokat vágunk, amivel bevonjuk a hungarocell alapot. Lehet ragasztóval rögzíteni, de akár gombostűvel is működik.
Ami kilógott szál, azt kisollóval levágtam. Lett két kis bevont alapom.
Ezután kivágtam papírból sablonokat, két méretben nadrágot, két pólót, egy szoknyát és egy trikót.
Ezeket rárajzoltam a színes kartonpapírra, és körülvágtam. 
Az alapokra rátekertem a zsinórt, ez lett a szárítókötél :)
Ragasztópisztollyal "kiteregettem" a ruhákat :P Elkészítettem a Masnidekoráción található leírás alapján a masnit az ajtódíszre. Rajzoltam a kartonra egy masninak való alapot és egy masnit, amit meghajtogattam, egy színes kartonpapír csíkkal rögzítettem, ragasztópisztollyal ezt a kis masnit is az alapra ragasztottam.
A hátuljára zsinórból egy akasztót ragasztottam, amivel majd az ajtóra lehet tenni.
Készen is lett a két kis ikerajtódíszem :)
Ez lett az enyém:

Ez a Nóráé. 
Remélem, Nórikám, örültél neki, és jó hasznát veszed majd :*
Editke meg talált magának Nóráéknál jó nagy szamócákat, meg is ette :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése