2015. június 4., csütörtök

Lepkés ablakdísz

Ezt az ablak dekorációt most nagyon szeretem, mert szerintem olyan vidám, szép színes, nyári, lepkés, nem is kell ennél több. Vagyis de, együtt csináltuk a nyúlbélussal, és nekem ez is emel az értékén persze. Az ötletet a Krokotak oldalon láttam, és egyből megtetszett, mert tök egyszerű, nem kellenek hozzá extra dolgok, és vízfestékkel is meg lehet oldani, amit Editke nagyon szeret. 
Hozzávalók:
  • csipesz (nekem műanyag volt otthon, egy csomó, de fából nyilván szebb lesz)
  • papír zsebkendő
  • vízfesték, ecset
  • alkoholos filc
Első lépésben a papírzsepit széthajtjuk, és a felénél a csipeszbe tesszük, kiigazítjuk szépen a szárnyakat.
Ezután jöhet a festés, vízfestékkel, vagy akrillal, vagy temperával, vagy bármivel. A zsepi nem annyira strapabíró, gyorsan szakad, ha sok vízzel dolgozunk, de szerintem ez nem feltétlen ront az összképen, hiszen a lepkék sem mind szabályosak a természetben sem. Editke nagyon nagy lelkesedéssel festette őket:

Ilyenek lettek. A cirmosokat én festettem, a nagyon színeseket meg Editke.
Szemet szájat én szerettem volna rá rajzolni, de ennek az egynek tudtam csak, a többit Editke rajzolta nagy lelkesen.


Végül damilra felfűztem őket, és a karnisról lelógattam. Editke szobájában nagyon nehéz jó képet készíteni, mert a függöny erős narancssárga színe miatt meghülyül a gép színérzékelése, így a képek annyira nem adják vissza a lepkés hangulatot, de nagyon tuti szerintem :)

És Editke kreativitása is fejlődőben van, valamelyik nap ásványvizes üvegeket hurcolt nappaliba, és azokból épített magának házikót. Be is ült középre :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése