2015. június 17., szerda

Meghívó szülinapi bulira

Editkének nagyon közeledik a szülinapja, egészen pontosan a negyedik. Igaz, ő a saját bevallása szerint már régen elmúlt négy éves, és lassan már 5 lesz, ha nem 6, de hát ilyenek az óvódáskorú gyerekek. Vagy az enyém legalábbis, mindig idősebb akar lenni :P 
A szülinap ismét az arborétumban lesz, mint ahogyan tavaly is volt. Az időpont is megvan, lassan a jelenlévők száma és neme is konkretizálódik. Nálunk ugyanis nemi megkülönböztetés is van, fiúk nem jöhetnek. Nem, ezt nem én találtam ki, természetesen. Ez egy lánybuli Editke szerint, és mivel az ő szülinapja, így tiszteletben tartom az ő gondolkodását. Annyi engedményt adott, hogy az apukák azért jelen lehetnek, és a két unokatesó is, mert azok testvérek :D Végülis logikus. Egy négy éves fejével. 
A szülinapra kell meghívó, ez egyértelmű. Az is, hogy én nem fogok boltban vásárolni készet. Bár az elmúlt napok fényében lehet jobban tettem volna, mert a meghívottak száma egy nap elteltével, és sok papír elfogyása után bővült, így kicsit nehézkes volt reprodukálni még egyet, de hát ügyes vagyok, megoldom. Azt is mondhatnám, amit az egyetemen mondtak mindig, hogy mérnök vagyok, megoldom. 
Az idei szülinap ismét kék-fehér színben lesz, bár a dress-code-ot nem küldtem ki a meghívóban, nem igazán ismerem az ovis barátnők anyukáit, és nem akartam magam frankón hülyének nézetni, hogy odaírom, hogy mindenki jöjjön már kék-fehérben :D Majd jövőre, ha már megismertek, akkor már lehet bátrabb leszek :D De a meghívó mindenesetre kék-fehér színben pompázott, és jégkrém alakú lett. Az ötletet a Pinteresen láttam, a blog itt van hozzá. 
Hozzávalók:
  • mintás vastagabb papír, vagy dekupázspapír
  • spatulák fából
  • ragasztó
  • olló
  • nyomtató :)
Első körben csináltam egy jégkrém alakot (lekerekített négyszög) wordben, kinyomtattam, kivágtam, ez lett a sablon. Vastag kartonra felrajzoltam duplán egymás mellé ezt a sablont, hogy szét lehessen hajtani. A belső felére ragasztottam egy gyógyszertári spatulát, ez lett a jégkrém fogója, és erre ragasztottam a meghívó szövegét, amit szintén lekerekített négyszögbe szerkesztettem bele. 
Igazából azon csak utólag gondolkodtam, hogy egy ovis nem igazán tud olvasni, szóval kb tök feleslegesen bajlódtam az egész meghívóval, és egy sima papírra is írhattam volna az anyukáknak, de hát ez van, nagyobb volt a lelkesedésem, mint az eszem :P Hátha az anyukák értékelték azért, ha a gyerekek annyira nem is. A jégkrém hátoldalára ragasztottam még egy kis infót az anyukáknak, ami olyan hatást kelt, mintha a jégkrém összetevői lennének. Oké, kis fantáziával :P 
Azért hogy valami ovis érzés is legyen, a belsejébe a gyerekek nevéhez odarajzoltam a jelüket is, mert hát arra is csak utólag gondoltam, hogy hiába írom én oda, hogy kinek szánom a meghívót, Editke se tud olvasni, hogy tényleg annak a gyereknek adja oda, akinek a neve ott van :S Így odarajzoltam a név mellé a jelet, és minden egyértelmű lett :D Lehet az egész meghívót le kellett volna rajzolnom, már a szöveges részt, csak kár, hogy sose tudtam szépen rajzolni :) De azért a jégkrémmeghívó ötletet eltárolom, jól fog ez még iskolás korban is jönni ;)
És mindezek után majd következik 3 darab szülinapi torta megsütése, mert kell egy a nagy bulira, egy az oviba, és egy otthonra... Lesz kihívás nekem bőven, de hát úgy jó az élet, ha zajlik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése