2015. október 21., szerda

Csontváz halloweenra

Ez a kedvenc halloween dekorációm, bevallom. Nem is tudom, miért, mert ha ránézek (itt lóg egy a nappalinkban), igazából nem egy kedves látvány, de hát a halloween nem is a kedves látványról szól, hanem a borzongásról :P Szegény Krisztiánt sajnálom csak, igazából 12 éve élünk együtt, de nem is tudom, hogy szereti-e a halloweent, vagy Samut, a csontvázat. Elsőre azt hittem, majd minden este a frász áll belém, amikor meglátom, hogy ott lóg a függönykarnisról, de még egyszer se ijesztett meg ez az új lakó minket, szóval egész baráti :D 
A csontváz nagyon egyszerűen elkészíthető, nekem sablonom se volt hozzá, egyszerűen csak szabad kézzel megrajzoltam papírtányérra az egyes csontokat, majd kivágtam és összekapcsoltam a darabokat. Hozzávalók:
  • papírtányér (15 darab bőven elég)
  • milton kapocs
  • ceruza, olló
A darabokat megrajzoljuk, kivágjuk, és milton kapoccsal összekapcsoljuk. (Nem, én se tudtam ennek a kapocsnak a nevét, de a papírboltos nő nagyon felkészült volt, és mikor annyit mondtam, hogy olyan összecsatoló elemet keresek, ami egy gombostűre hasonlít, akkor egyből mondta a kulcsszót: milton kapocs. Ám legyen. De hogy mitől milton, fogalmam sincs, majd egyszer utánanézek a googleban.)
Az elkészülés folyamatában gyerekek is részt vehetnek, Editke és Léna nagy lelkesen rajzolták körbe a kezüket és a lábukat, majd (hát oké, úgy ahogyan egy 4-5 éves tud) ki is vágták a formákat. 






Nagyon boldogok voltunk, mikor elkészült és egyben is maradt Samu.


És ha már a képek Pakson készültek, legyen itt Krisztivel egy közös képünk :) A paksi Samuval a háttérben ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése