2015. október 26., hétfő

Halloween arcfestés otthon

Tegye fel a kezét az az anyuka, akinek van 3 évnél idősebb gyereke, és soha nem állt még mérhetetlenül nagyon sok időt valamilyen rendezvényen arcfestésre várva! UGYE? A gyerekek valami általam megfejthetetlen okból kifolyólag imádják az arcfestést. Sok gyerekes dologgal tudok azonosulni, de az arcfestés egyértelműen nem tartozik ezen dolgok közé. És igen, álltam már sorban fél órát is egy pillangó arcért... 
De ha valamikor, hát halloweenkor mindenképpen muszáj arcot festeni, még azoknak a gyerekeknek is, akiknek soha nem volt arcfestésük, akiknek meg volt már, azoknak pláne. És nem kell hozzá hatalmas kézügyesség, hogy akár otthon egy szemceruzával és szemhéjpúderrel is sikerüljön a művelet, nekem sincsen nagy tehetségem a rajzoláshoz, mégis azt gondolom, hogy egészen jó kis halloween pókhálót rajzoltam 4 kislánynak is. 
Az eszköz hozzá persze lehet boltban kapható arckréta, ami nekünk is volt, Kriszti szerezte be és nagyon jól működött is, de azt gondolom, hogy tényleg simán meg lehet ezt rajzolni fekete szemceruzával, az árnyalást meg bármilyen színű szemhéjpúderrel. És a siker garantált, tényleg, még én is kicsit lelkes lettem az arcfestésre, pedig ez tényleg nem tartozik a kedvenceim közé. 
Mintát a festéshez nagyon sokfélét lehet találni a neten, ha éppen a fantáziánk nem működne jól és egy kis inspirációra vágyunk. 
Készül.

És a szép végeredmény:
És mindhárman.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése