2015. december 5., szombat

Rénszarvasok spatulából

Nagyon jó ötletet láttam ezen az oldalon, amit aztán tovább is fejlesztettem, Editke segített benne. A fejlesztésben, meg az elkészítésben is. A rénszarvasok spatulából készültek, hiszen a múltkor jól bevásároltam a hópihékhez belőlük, így aztán valamire fel kellett használni őket.
Hozzávalók:
  • fa spatula
  • barna festék
  • fekete filc
  • díszítő elemek (mi termést használtunk)
  • piros pompom orrnak, de rajzolni is lehet
  • ragasztópisztoly
A spatulát lefestjük barnára. Ez az Editke dolga volt. Utána összeragasztunk 3 darabot ragasztópisztollyal, ezt én csináltam. Aztán újra a kis nyunyus lépett akcióba és szemeket rajzolt szempillával, mert ezek lány rénszarvasok. Aztán felragasztottuk az orrot, a díszt a "hajukba" (ami nem létezik, tudom ám én is :P ), és ezzel készen is lett a cuki rénszarvasbrigád, lehet őket felakasztani valahova dísznek. Mert a karácsonyi készülődésnek ez a lényege (nálunk), hogy díszítünk. Hol sütit, hol lakást, hogy magunkat ;) Ez változó, de a díszítés, az állandó :D

És ez az én ötletem volt, hogy a hópehely milyen jól mutat a szarvas "hajában" (ami nincsen), de Editke leszavazta a dolgot, pedig szerintem jó :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése