2015. december 3., csütörtök

Formabontó adventi koszorú

Készítettem az idén még egy adventi koszorút a pulcsis-rénszarvasos remekem után. Úgy tűnik, tényleg nem akarom, hogy Editke azt higgye, hogy nem készülünk eléggé a karácsonyra, ez valami tudat alatti dolog lehet :P De amúgy nem, hanem azért készítettem még egy koszorút, mert az egyetemre is szerettem volna egyet az irodámba, és mert volt még itthon egy koszorú alapom, és nem akartam, hogy itt árválkodjon nekem. Na meg azért is, mert a Praktikában láttam egy nagyon ötletes adventi koszorút, és ugyan jól átalakítva, de muszáj volt kipróbálnom. Mert formabontó és egyedi, és nagyon tuti ötlet, szerintem. Nem kellenek bonyolult hozzávalók se, nekem minden volt itthon. A Praktikában fehér-kéket készítettek, ami tényleg nagyon szép és menő, de nekem a kék nem illik valahogy a karácsonyi ünnephez, ezért maradtam a piros-fehér kombinációnál.
Viszont nem egy gyors elkészítésű koszorú, ezért aki gyorsan akar látványosat, az inkább a pulcsis megoldásnál maradjon. 
Hozzávalók:
  • koszorú alap
  • fonal, két elütő színben
  • ragasztópisztoly
  • szalag
  • 4 teamécses 
  • ragasztóstift
  • gombostű
  • hópihe charm (vagy bármilyen más díszítő elem)
  • TÜRELEM
Először is bevonjuk (tekergetjük körbe-körbe) a koszorú alapot a két fonallal. Ez a türelmet igénylő feladat, mert ha nem csináljuk egyenletesen, nem lesz szép, és elég sokáig is tart. De cserébe látványos a végeredmény.
Aztán ha készen vagyunk a koszorúval, akkor a mécsesek kis fém tartókáját is körbetekerjük. Ez még több türelmet igényel, mert a fémről bizony lecsúszik a fonal, ezért előtte érdemes sima papírragasztó stifttel körbekenni a tartót, így odaragad a fonal (kicsit rá lehet segíteni kézzel is az odaragadásra). 
Ha ez is megvan, akkor nincsen más dolgunk, mint a gyertyákat a helyükre tenni, én ragasztottam őket, a kis hópihéket pedig egy-egy gyönggyel és gombostűvel szúrtam a koszorúra. A szalagból masnit kötöttem, és azt is ragasztópisztollyal ragasztottam fel. Kész is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése