2015. december 30., szerda

Legyen malacunk jövőre is!

Tavaly szilveszterre is készítettem hirtelen ötlettől vezérelve malackákat, hogy szerencsénk legyen az idei évben, és most sem alakult ez másképpen; ugyan nem terveztem, de mégis lettek malacaink az idei szilveszteri mulatságra is, mert Kriszti "jelezte", hogy milyen jó kis malacokat látott egy honlapon :P Csak úgy jelzés értékűen küldte el nekem a képet, dehogyis, eszébe sem jutott, hogy dejó lenne nekünk ilyen kis kavicsmalac az ünnepléshez :P De értem én az utalásokat (az övét legalábbis igen), és elkészültek a 2016-os esztendőre szerencsét hozó malacaink, kavicsból. 
Hozzávalók:
  • lapos kavicsok, bármilyen méretű jó (mi tavaly meg tavalyelőtt is gyűjtöttünk több kilót a tengerparton, amik a teraszon várják jobb sorsukat, és milyen jó, hogy nem dobtam ki őket, most tök nagy hasznát vettem)
  • akrilfesték
  • alkoholos filc
Az eredeti ötletben a kavicsokat világos rózsaszínre festették, de nekem nem volt olyan akrilfestékem (keverni meg nem volt kedvem, mert még kb 25 másik dolgot csináltam közben, mint gipszkiöntés, lencseleves, lencsefasírt, Editke világfájdalmának kókuszkockával való orvoslása stb...), ezért én fehérre alapoztam le a malackavicsokat:
Megrajzoltam alkoholos filccel a füleiket és az arcukat:
Aztán mivel siettem, azért csak sima színes filccel színeztem ki a rózsaszín részeket, aki nagyon alapos és van ideje, az akrillal szépen ki tudja festeni ezeket a részeket is, valószínűleg úgy tartósabb is lesz a kis malacka. Majd megrajzoltam a jellegzetes konnektor malac orrot :D És készen is vannak.


Ha eltűnnék a lencserengetegben, akkor boldog, békés, sikerekben (és értelmes célokban, ezt kaptam meg egy kedves professzoromtól, piff neki, miket gondolhat rólam...) gazdag új évet kívánok mindenkinek! (De remélem még a lencsefasírtot és pár szilveszteri ötletet még meg tudok itt osztani veletek - a remény hal meg utoljára, és az idő fogy el először;) ). 
BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése