2016. január 23., szombat

Alakbarát (update) csokis muffin

Ezt a receptet az update oldalon láttam. Nem hittem igazából, hogy finom lesz, de nagyon pozitív csalódás volt ez a recept, és még csak nem is változtattam rajta semmit. 
És miért update... Azért, mert az én testem most valamiért meghülyült, és raktároz. Pedig már mindent bevetek, ami tőlem telik, annyit futottam, ami nekem már a nemnormális kategóriába tartozik, és mégse tűnt el az a kg, aminek el kellett volna. És mert sütifüggő vagyok, és már 2 hete nem ettem sütit. Talán ez az idő süti nélkül nálam rekordnak számít. De csokit se. Igazából semmi igazán egészségtelent nem ettem, se csipszet, se rágcsákat, semmit. Szóval ráéheztem, de nem akartam cukorbombát enni.
Hozzávalók 6 darab muffinhoz:

  • 25 g zabliszt
  • 40 g norbi liszt
  • 15 g holland kakaópor
  • 80 g vaj
  • 20 g cukornak megfelelő cukorhelyettesítő (stívia)
  • kevés vanilia aroma
  • 85 g tej
  • 2 tojás
  • 5 g sütőpor
  • pár szem fagyasztott meggy, néhány kocka keserű csoki
A liszteket összekeverjük, hozzáadjuk a kakaóport és a sütőport is. A vajat kikeverjük a tojásokkal, a stíviával (vagy ami helyette van), a vanília aromával és a tejjel, végül a lisztes keverékhez adjuk. A muffinsütőt kibéleljük a kapszlikkal, teszünk bele kevés tésztát, arra a meggyet és a csokit, majd befedjük a tésztával. 180 fokon tűpróbáig sütjük. 

 Nem csak én vártam nagyon, hogy végre kisüljenek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése